bertusweed2
-BXT- Aerox
Na inmiddels al 3 peugeot's te hebben gehad, wilde ik wel eens wat anders. Bij een vriend van me (harrynac) haddden we veel geprutst met Minarelli Horizontaal. Dat moest ik ook hebben
Zaterdag 17-4-04 zag ik een Benelli 491 staan voor 175 euro. Hij stond vlakbij, en kom hem te voet halen
Uiteindelijk meegenomen voor 145 euro.
De scooter was helemaal compleet op het voorspatbord na.
Het enige was dat ie niet starte (ws lekke keering). Ook is de voorvork lek.
Dit project staat nog in de beginfase. Ik ben van plan om hem eerst helemaal te strippen, dus tot op het frame, en dan gelijk het frame ff schuren en spuiten.
Hij staat er nu zo bij:
Er ligt nu een heuse Tecnigas next R onder 8P voor de rest standaard.
Ws wordt dit mijn nieuwe straatscooter, en wordt de setup dus niet zo geweldig. Ik zit te denken aan een MHR-R 70cc icm Yasuni C16. Dat is allemaal nog niet zeker.
Vandaag ga ik strippen (de scooter dan), en vanavond ws een update (met foto's)
update's volgen
Zaterdag 17-4-04 zag ik een Benelli 491 staan voor 175 euro. Hij stond vlakbij, en kom hem te voet halen
Uiteindelijk meegenomen voor 145 euro.
De scooter was helemaal compleet op het voorspatbord na.
Het enige was dat ie niet starte (ws lekke keering). Ook is de voorvork lek.
Dit project staat nog in de beginfase. Ik ben van plan om hem eerst helemaal te strippen, dus tot op het frame, en dan gelijk het frame ff schuren en spuiten.
Hij staat er nu zo bij:
Er ligt nu een heuse Tecnigas next R onder 8P voor de rest standaard.
Ws wordt dit mijn nieuwe straatscooter, en wordt de setup dus niet zo geweldig. Ik zit te denken aan een MHR-R 70cc icm Yasuni C16. Dat is allemaal nog niet zeker.
Vandaag ga ik strippen (de scooter dan), en vanavond ws een update (met foto's)
update's volgen