Tis wat ik zeg, 't is een hightech sport. Het gaat er gewoon om wie het hardste rijdt. Natuurlijk spelen er ook andere factoren mee zoals betrouwbaarheid/de rijder/ strategie. Maar ik vind dat je de sport in ze waarde moet laten door gewoon de foefjes van de teams toe te laten (tot bepaalde hoogte natuurlijk, geen RC-f1-auto's ofzoXearo said:mijn mening is hoe harder hoe leuker, mits het niet ten koste gaat van de veiligheid.
Sinister -D- said:Tis wat ik zeg, 't is een hightech sport. Het gaat er gewoon om wie het hardste rijdt. Natuurlijk spelen er ook andere factoren mee zoals betrouwbaarheid/de rijder/ strategie. Maar ik vind dat je de sport in ze waarde moet laten door gewoon de foefjes van de teams toe te laten (tot bepaalde hoogte natuurlijk, geen RC-f1-auto's ofzo).
Maar ja, das mijn mening. Ik vond 't eigenlijk allemaal best tot seizoen 2002 (door de oude kwalificatie, niet de dominantie van MS :L ), en vorig jaar natuurlijk (beste seizoens sinds 2000 door de spanning +ralf+ ).
BaasB said:Wat ik zou doen, is domweg de autos van de koplopers verzwaren, zodat de wat mindere teams ook naar voren kunnen. Zo hou je het (redelijk) spannend.
Die geruchten zijn er al 3 jaar. Dat VW onder de naam van Audi de F1 in wil stappenDreeTn said:ze zouden beter audi in de strijd gooien