Begrenzer op Speedfight 3

SnelleHarry

New Member
Hallo, ik heb een speedfight 3 4 gekocht uit 2015 4takt. Hier is de varioring verwijderd, ik schijt in me broek voor politie hier in Amsterdam dus wil er een cdi begrenzer met afstandbediening in zetten. Ik weet nu niet welke ik precies nodig heb, en hoe het nou werkt. Ik had namelijk ergens gelezen dat wanneer de varioring verwijderd is de begrenzer niet goed werkt.

Hebben jullie misschien wat tips over welke ik nu precies nodig heb, en hoe het precies werkt?
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon origineel maken en niet met cdi begrenzer met afstandbediening gaan lopen kloten. Want daar krijg je gewoon een dikke bekeuring voor.
 
Agenten die aan rollerbanken staan zijn meestal wel bekend met het fenomeen "schakelbare begrenzer".
Dit is ook wat ze je het eerste vragen als ze het toerenverloop niet vertrouwen.
Antwoord jij nee en ze vinden hem toch kan dit duur worden.
 
Agenten die aan rollerbanken staan zijn meestal wel bekend met het fenomeen "schakelbare begrenzer".
Dit is ook wat ze je het eerste vragen als ze het toerenverloop niet vertrouwen.
Antwoord jij nee en ze vinden hem toch kan dit duur worden.
Dus het beste gewoon 55 laten lopen?
 
Dus het beste gewoon 55 laten lopen?

Als het mijn brommer was zou ik hier wel voor kiezen.
Wat heeft het voor zin om met een rotvaart van verkeerslicht naar verkeerslicht te scheuren.
In de stad win je er niks mee en continue over je schouder kijken of er geen politie in de buurt is rijdt ook niet bepaald relaxed.
 
Agenten die aan rollerbanken staan zijn meestal wel bekend met het fenomeen "schakelbare begrenzer".
Dit is ook wat ze je het eerste vragen als ze het toerenverloop niet vertrouwen.
Antwoord jij nee en ze vinden hem toch kan dit duur worden.
Maar als jij ja zegt krijg je net zo goed hard die boete.. Dus het maakt dan ook vrij weinig uit of je Ja of nee zegt.
Post automatically merged:

Dus het beste gewoon 55 laten lopen?
In de stad zou ik geen eens een scooter of brommer meer willen.. En anders ben je inderdaad aan dit soort snelheden verbonden.

Als het overal op het fietspad te berijden zou zijn zou ik er niet zo snel bezwaar tegen hebben.. Maar met de stukken op de baan waar autos rijden wel.
 
Als het mijn brommer was zou ik hier wel voor kiezen.
Wat heeft het voor zin om met een rotvaart van verkeerslicht naar verkeerslicht te scheuren.
In de stad win je er niks mee en continue over je schouder kijken of er geen politie in de buurt is rijdt ook niet bepaald relaxed.
Maar hoe groot schat jij de kans dat ze het niet vertrouwen, hem open schroeven (misschien zelfs meenemen) en dan die cdi vinden?
Post automatically merged:

Als het mijn brommer was zou ik hier wel voor kiezen.
Wat heeft het voor zin om met een rotvaart van verkeerslicht naar verkeerslicht te scheuren.
In de stad win je er niks mee en continue over je schouder kijken of er geen politie in de buurt is rijdt ook niet bepaald relaxed.
Het gaat mij niet zozeer om het harder rijden maar om dat de ie gewoon mooier loop zonder die varioring, daarnaast verbuikt hij ook minder.
 
Last edited:
Open schroeven doen ze sowieso niet ter plekke.
Als ze het niet vertrouwen doen ze het onderzoek op het bureau.
Maar hoe groot schat jij de kans dat ze het niet vertrouwen
Dat ligt eraan hoe goed de begrenzer zijn werk doet, grijpt hij te fors in of rijdt de scooter van het begin of aan al bagger of de motoragent heeft je harder zien rijden dan de rollerbank aangeeft.

Maar als jij ja zegt krijg je net zo goed hard die boete.. Dus het maakt dan ook vrij weinig uit of je Ja of nee zegt.
Nee zeggen en ze komen er na onderzoek achter dat het ja is, kan gezien worden als het tegenwerken van een politie onderzoek
 
Back
Top