Begrenzer op Aerox verstoppen

Soldier2000

Well-Known Member
Hallo,

Ik wil een begrenzer met schakelaar op mijn Aerox zetten nou wil ik vragen waar ik de schakelaar het beste kan verstoppen op een Aerox dan. Het liefst met plaatjes. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt.
 
Advertisement - register to remove this

jij bent te stom voor woorden! Denk je dat de Aerox bezitters gaan zeggen waar hun begrenser zit zodat jij hem ook daar kan plaatsen?? Stel nou dat jij gepakt wordt en ze vinden je knopje, dan weet de politie waar ze volgende keer moeten gaan zoeken als ze weer een Aerox hebben....

MASSOLLLLL!!
 
JA EN WE WONEN ZEKER ALLEMAAL IN DEZELFDE PLAATS HE. EN WE KOMEN ZEKER ALLEMAAL DEZELFDE POLITIE TEGEN. IK VRAAG DIT ALLEEN MAAR OMDAT IK MIJ GOD NIET WEET WAAR IK ERGENS DAT SCHAKELAARTJE GOED KAN VERSTOPPEN EN WAAR IK GOED BIJ KAN.
 
waarom toch alijd die caps lock?
hmmz, eigenlijk zijn begrenzers voor mietjes
smile.gif
(no offence voor wie er een heeft)


maare, wees creatief
verstop het vb. waar je zadel aan ja frame zit.

of wat je ook kan doen, is zelf een systeempje maken met zo'n walk-man pluggetje, als je het eruit trekt staat je begrenzer op.
dat valt echt niet op
 
Originally posted by Gijshouwen:
originele uitspraak. zelf bedacht? of denk je van ik lul gewoon een paar lui op het forum na?



hehe ik heb em hier gelezen ja

maar nee serieus, meestal ontdekken ze je begrenzer toch, want het valt wel op dat een scoot met andere uitlaat etc. maar 50 zou rijden. en dan is je boete veel hoger(in belgie toch) want dan heb je
1) te hard rijden
2) nt correct verzekerd
3) je voertuig is nt gekeurd voor die snleheid
4) en dan nog eens misleiden van een politie-agent...
 
Maar je mag maar 3 boetes per keer dus dat valt weer mee.

Ennuh, pleur hem gewoon ergens door een sleufje heen, en als je wordt gepkat zet je de switch om en doe je die switch in die sleuf duwen ofzo, jeez wees creatief!

SvR
 
Originally posted by TomaHawk:
En zet hem nou niet TE laag het moet wel geloofwaardig blijven als je dus echt hard wil moet je ook boetes acsepteren.

Alleen als jij aCCepteert dat je geen Nederlands kan schrijven
wink.gif


Geintjuh.
 
Back
Top