N Ndb10 New Member 29 March 2020 #1 Hallo, ik wil graag een onopvallende begrenzer voor op mijn aerox 2takt 2007 welke is aan te raden? Mvg
Hallo, ik wil graag een onopvallende begrenzer voor op mijn aerox 2takt 2007 welke is aan te raden? Mvg
D Deurlii n00b 1 April 2020 #2 Ndb10 said: Hallo, ik wil graag een onopvallende begrenzer voor op mijn aerox 2takt 2007 welke is aan te raden? Mvg Click to expand... Eurobegrenzer is lekker klein en werkt goed genoeg. Upvote 0 Downvote
Ndb10 said: Hallo, ik wil graag een onopvallende begrenzer voor op mijn aerox 2takt 2007 welke is aan te raden? Mvg Click to expand... Eurobegrenzer is lekker klein en werkt goed genoeg.
N Ndb10 New Member 1 April 2020 #3 Deurlii said: Eurobegrenzer is lekker klein en werkt goed genoeg. Click to expand... Zijn die niet schadelijk voor je ontsteking? En vallen die niet erg op? Mvg Upvote 0 Downvote
Deurlii said: Eurobegrenzer is lekker klein en werkt goed genoeg. Click to expand... Zijn die niet schadelijk voor je ontsteking? En vallen die niet erg op? Mvg
D Deurlii n00b 1 April 2020 #4 Ndb10 said: Zijn die niet schadelijk voor je ontsteking? En vallen die niet erg op? Mvg Click to expand... Zo’n beetje alle begrenzers zijn schadelijk voor je ontsteking, gewoon niet altijd ermee aan rijden. Verder zijn eurobegrenzers zo klein dat als je zelf een beetje goed bent dingen verstoppen het wel moet lukken. Upvote 0 Downvote
Ndb10 said: Zijn die niet schadelijk voor je ontsteking? En vallen die niet erg op? Mvg Click to expand... Zo’n beetje alle begrenzers zijn schadelijk voor je ontsteking, gewoon niet altijd ermee aan rijden. Verder zijn eurobegrenzers zo klein dat als je zelf een beetje goed bent dingen verstoppen het wel moet lukken.