Aerox begrenzer

Zeteldraaier

New Member
Hallo ik heb een aerox met Stage 6 ontsteking, kan ik hier nou een begrenzer op monteren ? Zo ja welke zou ik erop zetten en hoe ?
Het is een oud Model aerox (voor 2004)
Setup :
Stage 6 ontsteking
Malossi MHR TEAM 70cc met athena racing piston
Yasuni C16
Dellorto 21mm met sproeier 92
K&N luchtfilter
Malossi Multivar Vario
Hebo Race koppeling
Power 1 Krukas
 
Advertisement - register to remove this

Wat hoop je ermee te bereiken?? Geloof waardig kom je er toch niet meer mee over als je de weg op gaat.. Alleen je niet orginele uitlaat verraad al dat het ding vast sneller kan..

Tegenwoordig rijden de meeste mensen of met een 4-takt scooter die amper geluid maakt..
Of een enkele procent heeft nog een 2-takt die ze waarschijnlijk liever origineel laten..
Jij bent dan nog die enkeling die het aandurft met zo`n scooter de weg op te rijden, en dan val je op tussen de stille scooters.. (en dan maakt het echt weinig uit of je daar een begrenzer erop zet of niet.)

En dan kom jij eraan met een begrenzer op je scooter en een hoop herrie.. (terugloop uitlaat, toeren beukende cilinder, 21mm met een gapend gat waar een hoop herrie uitkomt, en een powerfilter die amper een dempend vermogen heeft.
Denk dat men wel weet dat er dan wel iets meer aan de hand is. Je word alleen al voor de herrie aan de kant gezet.

Dus al zou het kunnen, kwa geloofwaardigheid zak je behoorlijk door het ijs.
Word je gepakt, dan kan je hem direct inleveren.. Denk niet dat ze zulke scooters met de dag van vandaag nog tolereren.
 
@Brute-Force ik snap de reactie van @eurokit wel. Het is inderdaad geen oplossing voor het probleem van de topicstarter, maar wel het stukje bewustzijn creëren. Want uiteindelijk is de begrenzer niet de oplossing omdat de politie bij z'n scooter echt gaat zoeken voor de begrenzer. Het is gewoon een stuk strenger geworden.

Jouw reactie is natuurlijk ook geen oplossing voor de vraag ;)

@Zeteldraaier op dat soort scooters gaan gewoon de standaard begrenzers. Maar zoals aangegeven, de kans dat het je gaat helpen is erg klein :)
Zoiets bijvoorbeeld: https://k-parts.nl/toerenbegrenzer-pinasco-instelbaar-met-afstandsbediening.html
 
Ik denk dat je heeeel erg Off-Topic gaat Eurokit .... je antwoord is geen antwoord op de vraag van de Topic starter, en daar kan hij niets mee.

`ik denk` wat is dat?? Ik geef de TS aan dat hij er niks mee bereikt om er een begrenzer erop te zetten.. En er zoveel moeite in iets stoppen dat de uitkomst nog steeds NUL is..
 
Back
Top