Zou zowieso geen eentje met AB nemen, die moet je dan altijd bij je hebben (ook als je in de zomer in je t-shirt aan het rijden bent), en dan word je aangehouden, moet je hem dus net als je gsm uit je broekzak vissen!
Dat ziet een agent dus wel. Als jij met je hand op je stuur net onder je kapje of ergens ander (ik heb hem ook ergens anders gehad) dat ziet een agent nooit, ook al rijd hij naast je (ervaring :X)
En eurobegrenzer heb ik geen ervaring mee. Ik heb die van scooparts.nl gekocht, werkt ook perfect, en was iets van 15-20€.
En als ze het niet vertrouwen en hem mee nemen voor TO op het bureau vinden ze hem altijd (begrenzer), want dan lopen ze altijd al je draden van je ontsteking na, en dan komt een begrenzer meteen aan het licht omdat die op je signaaldraad zit. En dan maakt het niets uit of je nu eentje met ab of zonder hebt.
p.s. weet neit of je het weet, maar begrenzer zit ook een boete op. Namelijk "belemmering van ambternaar in functie" ofziets. en die zijn ook pittig
En het klopt, eerste keer 2kw (ouder dan 18 jaar) is €226,- en je raad het al voor de 2e keer kost hij €452,- euro