carbu begrenser

Dominik

Well-Known Member
ik heb men brommer een onderhoud gegeven, en ook frame in het zwart gezet,

maar ik zag een bronze plaatje met gaatjes tussen luchtfilter en carbu, heb het even opgezocht en dit bleek een carbu begrenser te zijn.

13_tb.jpg



Als ik deze eruit haal, wat zou er dan veranderen? snelheid? sneller / trager optrekken?

En moet ik groter in sproeier gaan (origineel zit in dna 60 in dacht ik)
en wat doet hij als ik die begrenser eruit haal en niet groter in sproeier gaat?

en moet ik ook niet groter in sproeier gaan als ik vario ring eruit haal?

Groetjes,
Dominik
 
Advertisement - register to remove this

dit is niet zozeer een begrenzer die je snelheid beperkt.

Ik haal ze er meestal wel uit , ook bij geheel std scooters , loopt net wat mooier vind ik.

en dan wel een grotere sproeier erin , standaard 56 , zet er maar 62 a 64 in als ie begrensd is , 68 als ie onbegrensd is.

de varioring heeft niks met de sproeier te maken.
 
Wat is eigenlijk eht verschil tussen gilera DNA en gilera DNA GP experience?

en ik heb vario ring eruit gehaalt en hij gaat maar 5-7 km per uur sneller, maar had ergens gelezen dat er 2 vario rings inzitten, klopt dit? zoja mogen ze er allebei uit?

en op easyparts staat dat gilera DNA 8 gram rolletjes heeft, en gilere DNA GP experience 5.2 gram, dus op wat moet ik mij nu baseren?

Groetjes,
Dominik
 
ik zou het wel zo willen laten, maar mijn rolletjes die er nu in zitten worden nogal 8hoekig, en niet meer mooi rond, dus ik zou ze graag vernieuwen, maar als ik niet weet welke maat en gewicht erin zit wordt dit best lasitg
 
ja, zover was ik dus ookal, maar ik denk dat de originelen er zelf al nietmeer in zitten, en hoe weet je het gewicht dan? en de lengte en dikte (diameter).

wat had er vorige keer originele besteld op easyparts en die waren te dik en te groot -_-
dusja daar kon ik dus niet mee rijden.
 
Back
Top