Beginners tuning. Rush

Thusk

Well-Known Member
Hey !

Ik ben sinds kort mn rush aan het opvoeren.
Rijd nu 75.
Met alleen een technigas next eronder, en lichtere rolletjes. En sproeier van 54 ipv 52,5.

Vandaag even nieuwe treveertjes erin... Hij trok als een beest ! maar nu in eens niet meer, beetje raar.

Ook heb ik aan het begin dat ie weinig toeren maar en dat hij naar 1a2 seconden pas lekker pakt. Mischien de druk veer ofzo ?

Iemand nog suggesties ?

thanks in advance !
 
Advertisement - register to remove this

nou lekker afstellen ofnie:? :|

-sproeier 52.5 nogwel, never heard about that :? 54 lijkt mij nog ERG klein
- te slappe trekveren
- drukveer: polini goud oid...

Gewoon afstellen dus, en als je er niet zoveel verstand van heb vraag een kameraad oid die je er bij kan helpen. Succes :)
 
de drukvoor zorgt ervoor dat de koppeling zich herpakt. als jij bvb snelheid mindert en dan weer terug volgas geeft zal de drukveer ervoor zorgen dat je scoot weer hoger op toeren komt.

als je drukveer sterk is zal je scoot vluggerop toeren gaan komen waardoor je ook beter trekt.

correct me if i'm wrong
 
neeee, neem echt nooit een powerfilter, doe het aub niet, je verneukt er alleen maar je cil mee, en je maakt meer herrie en je scooter zuipt meer, dus doe dat niet, vervang liever het matje wat nu in je filter zit, dat zal dan mss al helpen
 
Originally posted by Mini-g
Yep je kan zo'n Malossi element halen, vast wel verkrijgbaar voor jou filter.

het spijtige is dat voor een hyosung echt 0,0 vervangings onderdelen zijn :p

Behalve de uitlaat :|

Maarja, er zit wel zo'n doekje met olie naast dat matje... mn pa zegt dat dat hoort. Maar ik weet niet ???.. :p
 
Back
Top