Beginners vragen uitlaat en open voorkap

Rsloots

New Member
Ik heb een zip 4t van iemand geerft. Nou zit er een jamarcol uitlaat onder die nogal herrie maakt, iets te hard voor een snorscooter vind ik. Volgens mij zit de db killer er wel in, zie foto. Klopt dat? En kan ik m nog wat stiller maken? _20200610_091945.JPG

Ook heeft de scooter van die open roosters aan de voorkant (sp kappen dacht ik?) . Kan dit kwaad ivm vocht/regen en stof ? Vond t nogal apart, je ziet zo kabels zitten als je er recht in kijkt.

Graag jullie mening/advies voor deze leek!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een zip 4t van iemand geerft. Nou zit er een jamarcol uitlaat onder die nogal herrie maakt, iets te hard voor een snorscooter vind ik. Volgens mij zit de db killer er wel in, zie foto. Klopt dat? En kan ik m nog wat stiller maken? View attachment 56322

Ook heeft de scooter van die open roosters aan de voorkant (sp kappen dacht ik?) . Kan dit kwaad ivm vocht/regen en stof ? Vond t nogal apart, je ziet zo kabels zitten als je er recht in kijkt.

Graag jullie mening/advies voor deze leek!
decibel killer zit er nog in, misschien zitten je uitlaat boutjes niet helemaal goed vast of er zit geen uitlaatpakking tussen.

De jamarcol uitlaat is niet eu goedgekeurt dus ik weet niet of hij van zichzelf al gewoon teveel lawaai maakt of dat hij niet helemaal goed zit bij jou.
 
Back
Top