bcd? MTKT? Kiesler?

flipkonijn

Well-Known Member
hey,
kem ier al verschillende toppics gelezen over underseats voor speedfight....
mijn vraag is nu " welk is het beste en raden de mensen mij aan?"
bedankt
 
Advertisement - register to remove this

air2air said:
Wat is daar '8P' aan? 8P

Ontopic: Ligt aan je smaak, zelf ik vind de kiesler t mooist. :)

Omg, ik vatte het verkeerd op x| Laat maar zitten

Is idd waar dat ze gevoelig zijn, lak is er zo van af :)
 
ja :)
maar ik vindt ze alle drie persoonlijk mooi voor op men brommer
maar het probleem is feitelijk dat mijn vriend zijn MTKT is doorgebrand en dus is hij 110€ kwijt... een andere vriend zijn bcd underseat beweegt en gaat scheef (blijft niet op zijn plaats...)
 
ik zelf zit daar dus ook aan te denken aan die 3. Maar jah kiesler is duur, bcd is wel strak en mk is gewoon oerlelijk emt die achterlichten.. Maar als je die dan er uit haalt, dicht polystert en plamuurt en er dan een TnT achterledje in pleurt ziet het er wel erg strak uit.
 
flipkonijn said:
ja :)
maar ik vindt ze alle drie persoonlijk mooi voor op men brommer
maar het probleem is feitelijk dat mijn vriend zijn MTKT is doorgebrand en dus is hij 110€ kwijt... een andere vriend zijn bcd underseat beweegt en gaat scheef (blijft niet op zijn plaats...)


Wat is er doorgebrand? het polyester? Lampje? want daar heb ik nog nooit van gehoord...
 
Lampje kun je gewoon vervangen. BCD heeft wel meer problemen met het niet netjes zitten, maar met wat handigheid los je dat zo op.
 
kiesler vind ik persoonlijk het mooist omdat hij een goede pasvorm heeft en je achterlicht mooi word "gesplitst "dan heb je eigenlijk 2 naast elkaar ( beetje auto effect )
 
die mtkt zit ook niet zo super hoor... je hebt weinig ruimte om het vast te steken, maar je hebt onderaan wel 2 gaten voor bouten door te draaien, wat je bij de bcd monoseat niet hebt.
voor mijn mtkt underseat te steken moest ik wel 2 hoekjes van mijn SF2 kap wegslijpen (niet echt erg opzich, maar ik denk niet dat je ori licht+spatbord nog mooi zou passen...)

welja, ik zou zeggen: kijk eens naar all3 de foto's... :)
 
ja zijn lamjes zijn doorgebrand en toen is heel zijn elektrisch net dus elektrisch starten achterlicht enzo kapot...
eb dan ook eens gelzen over een jongen dat zijn 2 lamjes eeft vervangen door superleds ofzo.... "gaat et dan niet meer kapot"? want 110€ is wel veel geld
 
flipkonijn said:
ja zijn lamjes zijn doorgebrand en toen is heel zijn elektrisch net dus elektrisch starten achterlicht enzo kapot...
eb dan ook eens gelzen over een jongen dat zijn 2 lamjes eeft vervangen door superleds ofzo.... "gaat et dan niet meer kapot"? want 110€ is wel veel geld


ook eerste keer dak daarvan hoor , dat zou niet mogen dat dat zomaar doorbrand :s , 110€ is veel maar tziet er dan wel super uit e :) en tuning kost nu eenmaal ook veel geld ;)
 
green&white said:
ook eerste keer dak daarvan hoor , dat zou niet mogen dat dat zomaar doorbrand :s , 110€ is veel maar tziet er dan wel super uit e :) en tuning kost nu eenmaal ook veel geld ;)
Ja het optisch veranderen van je scooter kost inderdaad veel geld. Maar ik vind dat wanneer je veel geld voor iets betaald je ook degelijke kwaliteit moet krijgen. Dat is bij MTKT niet, dat is gewoon rotzooi. Het past nooit netjes je moet altijd aan je originele spullen gaan zagen/slijpen/boren. Daarbij is het plastic zeer dun en breekt snel. Ik had ook een MTKT underseat op mijn Aerox en die was goed aangesloten en heel me underseat is onder mijn reet weggesmolten, kon de kap die toendertijd 90 euro kosten wegflikkeren. Een vriend van mij die had een spatbordje van MTKT en dat trilde gewoon kapot.

Al met al zou ik de Kiesler versie pakken, die ziet er vet uit en het is wat meer kwaliteit (dikker plastic). Je moet waarschijnlijk wel wat meten/zagen/boren maar dan zit het ook goed en mooi (en dat zul je bij ze alle 3 moeten doen).
 
DeJongh said:
Je moet waarschijnlijk wel wat meten/zagen/boren maar dan zit het ook goed en mooi (en dat zul je bij ze alle 3 moeten doen).

Idd, ik heb van de zomer bij een vriend een bcd underseat op z'n speedfight gezet, maar we hebben die beugel die aan je frame zit (links meen ik) eraf moeten slijpen.... Verder paste het allemaal wel aardig, knipperlichten met ledjes gemaakt, zie ook foto(A) Zag er wel strak uit vond ik zelf:)

bosch5fo.jpg
 
aaah oke ik ben nu al wijzer geworden
iedereen bedankt !!!

nog 1 vraagje..... bij die kiesler -> zijn daar ook pinkers in of moet je er zelf steken zoals bij bcd?
 
Back
Top