Bart.

Ik zal even reageren...

Waarom gaat de NRG weg...

1. Op meetings kan je OF niet rijden, OF er moeten meteen weer doden vallen...

2. Het ding staat het hele jaar in de schuur weg te rotten, om een paar meetings per jaar tevoorschijn te komen... Gewoon zonde in verhouding tot wat het heeft gekost...

3. Rob [50% owner] heeft geen zin meer, vooral om reden nummer 1... Voor mij is het aandeel gezelligheid met members wat hoger, hij gaat meer voor het rijden [begrijpelijk]... Verder heb ik er niet het geld voor over om hem uit te kopen...

4. In overleg met Anthony mag de Evo verkocht worden... Hij staat niet op de lijst, omdat ik die cilinder niet aan iedere epp0 verkoop, omdat ze het geld er niet voor over hebben, en het toch slopen... Voor de serieus geinteresseerde; € 340...

Het is een misverstand dat ik stop met scooters, maar een project als deze komt niet meer... Ik heb nog een NRG voor op straat, waar ik plannen mee heb, maar vooral optisch zal dit nix bijzonders zijn... Ik zal naar meetings gaan, forummen, en bij Twins rondlopen... Nix nieuws onder de zon dus :)
 
"In overleg met Anthony mag de Evo verkocht worden..."

Is die dan zo bijzonder verbouwt dat je er de persoonlijke goedkeuring van Anthony voor nodig hebt????

Ik bedoel, als je het kwijt kan (en wil) dan verkoop je toch. Of klaagt ie je dan aan :)
 
Nou, hij zou hem leuk tunen op de voorwaarde dat ik geen poortmapjes zou posten, en hem niet zonder toestemming zou verkopen... Doe ik dat wel, dan schaadt dat mijn prima omgang met Anthony :)
 
Bart ik vind het heel erg jammer!!Jij was de ENIGSTE met een SNELLE scooter in Weert(ik ben denk ik ook 1 van de snellere :?aan gezien er niet veel snelle scooters in Weert zijn).Ik had hem graag eens goed willen bijkijken nu ik nog dichtbij woon:rolleyes: .Maarja het leven gaat ook door :p
 
ik denk dat bart stiekem een mina scoot heeft gekocht;) neej wel begrijpelijk, zoals op de SA meeting heb je eigenlijk niet echt veel kunnen rijden, wil je wel rijden moet je uit kijken dat je niet van de sokken wordt gesjeezt. Dat zou ook zonder zijn van zo'n ding.
 
Zelfde reden waarom ik ook er geen geld meer in probeer te stoppen...

Maar gelukkig hoef ik hem nu nog niet weg te doen, maar een straat scooter erbij zou wel fijn zijn :)
 
het wordt tijd voor barts 2de doel in leven, het verwezenlijke van een m3 e36 :p.

nee, kan het me allemaal wel voorstellen, en om dat ding af te kopen is gewoon het niet waard lijkt mij..
 
Hmmmz. Ik ben benieuwd of het over een paar maanden weer gaat jeuken. En dat je niet kan rijden is BS. Ik heb er gisteren ook weer 5 liter doorheen gebrand met de NRG :X
Maar zonder gein, jammer dat hij weggaat maar het is ook wel een beetje te begrijpen, als 1 van de 2 niet meer wil is het erg lastig om in je eentje door te gaan.
De evo wil ik wel, maar dan voor 3,40 ;)
 
doed je kan er gewoon niet mee rijden dat is algemeen bekend.

1. overlast
2. als je gepakt word ben je de aars.

en het jeukt echt niet over een paar maanden, want ik ben blij dat ik van mijn beta afben, geld voor gevangen wat ik nu in een autootje ga investeren.
 
Originally posted by Blaze

en het jeukt echt niet over een paar maanden, want ik ben blij dat ik van mijn beta afben, geld voor gevangen wat ik nu in een autootje ga investeren.

Dat is wel ff voor iedereen anders denk ik zo, bij de die-hards gaat het WEL jeuken ;)

En Bart, heel jammer, had ook nog wel keertje tegen je willen vlammen :!
 
Bartjeuh je blijft nog altijd mijn homie :*

Tja best wel een logische beslissing natuurlijk. Ik heb mijn tph125cc ook opgebouwd maar ik weet ook nog niet wat ik er nu mee ga doen.

Zit nu op appartement zonder garage en staat nu bij ouders dus veel sleutelen is er voorlopig niet bij maar jah speciale blaasuitstapjes gaan er natuurlijk altijd nog wel gemaakt worden :!

Bart ga gewoon wat aan de slag met je straatscoot en maak daar wat moois van... ;)
 
Originally posted by RobvdZande
Dat is wel ff voor iedereen anders denk ik zo, bij de die-hards gaat het WEL jeuken ;)

En Bart, heel jammer, had ook nog wel keertje tegen je willen vlammen :!

kijken of je er over 10 jaar nog hetzelfde over denkt.
 
Ik heb er ook over na gedacht om te stoppen, maar uiteindelijk niet gedaan, omdat het mij nog steeds een hele grote kick geeft om op een snelle scooter te rijden. En dat je nergens kan rijden is echt onzin. Je kan met scooter op het circuit rijden, je betaald 35 euro en je kan de hele dag branden.

Ook zijn er af en toe leuke meetings waar je wat kan rond rijden. Ik denk ook dat de meeste mensen een scooter opbouwen omdat ze het sleutelen leuk vinden en trots kunnen zijn op iets wat ze zelf in elkaar hebben gezet. Iets waar veel tijd en geld inzit en wat dan een voldoening geeft als je erop kan rijden.

De meeste stoppen ook omdat een aantal groepen scooter gebruikers het verpesten voor de rest. De politie wordt ook steeds strenger en dat maakt het dus ook niet echt makkelijker.
Er is hier helaas weinig aan te doen, omdat de slechte dingen veel sneller opvallen dan de goede dingen.

Maar wie er echt plezier in scooters heeft, vind wel een manier om te rijden.
 
Originally posted by Big B NRG

Ook zijn er af en toe leuke meetings waar je wat kan rond rijden. Ik denk ook dat de meeste mensen een scooter opbouwen omdat ze het sleutelen leuk vinden en trots kunnen zijn op iets wat ze zelf in elkaar hebben gezet. Iets waar veel tijd en geld inzit en wat dan een voldoening geeft als je erop kan rijden.

helemaal waar, maar dan word je 18 en heb je opeens de mogelijkheid om een motor te bouwen en je rijbewijs te halen.
en heej. het is toch wel veel vetter om zelf een motor te bouwen, en daar legaal mee te branden op de weg.

dan heb je opeens helemaal geen gezeik meer met bijv de politie.
 
Last edited:
Back
Top