This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Bart.

cozmo

Retired
Wat blijkt nou Bart? Ga je stoppen met je hobby/verslaving ? Je bent zeker tot de ontdekking gekomen dat je mina nooit zal gaan vlammen . Wel een beetje jammer vind ik het (en vast vele mensen met mij). Had nog wel een keertje tegen je willen rijden, al was het alleen voor de fun hehe.
 
Of hij wil de mina rijders onder ons ook nog een kans geven
Maar bart, wat is de bedoeling? Ga je stoppen of aan wat anders beginnen?
 
Hoezo staat je Evo cilinder er eigenlijk niet bij? Was die toch zo bruut gemaakt? Even opheldering graag Bart .
 
Originally posted by cozmo
Hoezo staat je Evo cilinder er eigenlijk niet bij? Was die toch zo bruut gemaakt? Even opheldering graag Bart .

Die mocht ie toch niet verkopen? Als hij ooit zou stoppen ofzo zou die terug moeten naar twins als ik me niet vergis.
 
Oh die Bart... maar cozmo ze zinsopbouw klopte niet dus ik dacht dat het een Bart was met een minascooter..
 
Originally posted by Boostah
Oh die Bart... maar cozmo ze zinsopbouw klopte niet dus ik dacht dat het een Bart was met een minascooter..

cozmo is ook een dodo die heeft teveel hars gesnoven
 
Originally posted by DvO
loos

was ist kansloos? hier aan is gewoon serieus vraag waarom bart stopt, is toch de moeite waard om voor onze grote god een topic te open we kunnen hem ook met ze alle gaan pm
 
Originally posted by Gomer_pyle
een of andere zeer moeilijk sprekende belg met een bril op die denkt dat hij er een hoop verstand van heeft en iedereen uitscheld voor aarz

hij komt uit weert!
 
ja ook wel benieuwd naar wat bart van plan is. gaat die echt stoppen of komt er wat anders voor in de plaats ? blijkbaar is bart nog niet wakker
 
Ik zal jullie even opvrolijken, Bart stopt niet helemaal, alleen wel met die zuurstok. Maar laat Bart het allemaal zelf hier maar uitleggen...