SebastianE
No Blade
sommige rijden hier mee in de cross(mag niet), en dan gooien ze er geloof ik gewoon wat bij in de tank, anders kon je het zien of ruiken meen ik.
Ultimate Area said:sommige rijden hier mee in de cross(mag niet), en dan gooien ze er geloof ik gewoon wat bij in de tank, anders kon je het zien of ruiken meen ik.
De compressie wordt niet hoger .....Ronnie_NRG said:Er zal gewoon olie bij moeten naar mijn weten.
Maar je moet ook avgas mengen met benzine of niet?
En je moet wat aanpassen, je verbrandingskamer groter maken, want je compressie wordt hoger.
sander3412 said:De compressie wordt niet hoger .....
Mag wel...Pronk said:In de sprints mag er alleen gereden worden met normale pomp benzine, alleen 95 en 98 dus.
Oke maar daarvoor heb ik de zelfde vragenJasperdB said:als je vermogenwinst wilt zoeken in een andere brandstof als euro 95/98 kan je volgens mij tog het beste methanol of elf 124 pakken
JasperdB said:als je vermogenwinst wilt zoeken in een andere brandstof als euro 95/98 kan je volgens mij tog het beste methanol of elf 124 pakken
sander3412 said:PAst die kop gewoon in de orginele evo buitenkop ? Zo nee, waar haal ik dan de buitenkop ?