This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Automeeting part 2

Aanwezig
- Forum Guido Robert
- FOX Gek
- Justin
- Jay-rune
- Don
- Frank
- ( ErikN )
- Pim
- Arne
-RonaldV
-Roald
-Niels

Ik ga het helaas niet redden :X

Hoer!

@ Don. ; k weet nog niet, heb wim niet meer gesproken en weet niet of dat op de route ligt ? Zal t vnvnd ff inbonken op de tomtom, even checken

kut k dacht dat t de 24ste was:+8P

uhm, kzit zondag op de bike in luxemburg dus ehhh ik ben dr niet...

Hoer!

@ Don. ; k weet nog niet, heb wim niet meer gesproken en weet niet of dat op de route ligt ? Zal t vnvnd ff inbonken op de tomtom, even checken

Volgens mij ligt Alkmaar niet echt op de route hoor :+
Maarja, heb er wel zin in

Ik rij over de A15, denk niet dat ik t pontje opkom namelijk

Jelle zal mss ook wel meegaan. Geen idee want hij kwam een half uur geleden terug van vakantie.

Hoe laat? Ik heb een verjaardag van een vriend in Deutschland en kar zondag s'ochtends niet te laat terug, dan kom ik wel met mijn momenteel 'eigen' auto.

Dik pimpen met de Verso D4-D :+

Ik denk toch maar niet dat ik kom :+

Heb net een boete van 24eu ( 3km tehard) gekregen dus nu kan ik geen benzine meer kaufen :+8P!

Ja als het mooi weer is wil ik opzich wel ff langs komen branden. Supra dude wil ws wel mee, maar de Supra niet denk ik

Kom die Supra Dude toevalig uit Etten-Leur Lars? Of uit de buurt, heb hem hier al afentoe gezien.

Eeeuhm, de dude die er de vorige keer was komt gewpoon uit Waddinxven. Die uit Etten-leur is toevallig ook een vriend van mij, en zijn Supra is ook ERG dik/netjes.

Maar het zijn dus 2 verschillende