Automeeting part 2

Meer mensen uit regio Alkmaar/Hoorn etc. die willen gaan? Anders is het misschien wel leuk om er met meerdere auto's heen te rijden.
 
Ik wil ook wel, met een paar weken moet mijn auto ook wel gekeurd zijn denk ik.
Als de datum geschikt is lijkt het mij ook werl leuk om te komen.
Mooi met een groepje vanuit de mac in Hoorn vertrekken oid? :)
 
Njah, kom zelf uit Heerhugowaard. Misschien makkelijker bij de Kooimeer in Alkmaar ofzo??
(denk niet alleen aan me eigen voordeel hoor, maar misschien ook voor meerdere die willen komen. :P)
 
Ik wil ook wel meerijden dan, kom uit medemblik ;) Moet ik alleen wel kunnen die datum. Moet aankomende maandag weer beginnen met werken dus.. Gaan we int weekend:D?
 
Denk wel weekend ja, aangezien niet iedereen vakantie meer heeft, za/zo maakt me geen drol uit en als het zaterdags wordt zorg je maar dat je vrij bent :+
 
Tuurlijk zijn die welkom, je bent toch forummebert :+
Als het nou heel erg druk wordt, weet ik nog wel een mooi plekje waar je de auto's op een rij kan zetten en evt. met mooi weer kan zwemmen.
En in de buurt van een McDonald :P
 
Njah, kom zelf uit Heerhugowaard. Misschien makkelijker bij de Kooimeer in Alkmaar ofzo??
(denk niet alleen aan me eigen voordeel hoor, maar misschien ook voor meerdere die willen komen. :P)

Kunnen wel vertrekken vanaf BOL toch? :p

Wacht nog steeds op een nieuwe kut Cupra voorbumper, dan die + motorkap laten spuiten..
Het is nu een schadehok :p
 
Back
Top