This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Automeeting part 2

Idd. Ik was toen ook niet van plan om te komen maar was toch onverwachts in de buurt 8) Heb alleen t leukste denk ik gemist bij de mac
 
Als ik nog niets heb in het weekend dat het gepland wordt ben ik er bij 8)

En het niet in Friesland is ofzo :+
 
Alles voor de fame en de bitsjes 8)

Nee maja Robuhhhrt. Weet je al een datum ? En heb je genoeg parkeerplekken?
 
Wanneer.. Als het binnen twee weken is dan is het weer jammer, volgende week heb ik al een meeting (ALARM, zoek maar op ) en het weekend erna zit ik op Lowlands 8)
 
Kunnen we naar jouw place, Robert? Ik vind het wel een plan eigenlijk Kunnen we meteen die Focus ST met groene platen checken
 
Ik ben vanaf komende donderdag wel een week naar Egypte, maar daarna zou voor mij ook geen probleem zijn
 
Overlast kennen ze in Spijkenisse toch niet. Daar zitten al die tokkies op straat te bbq'en met Frans Bauer op standje 10
 
Kunnen we naar jouw place, Robert? Ik vind het wel een plan eigenlijk Kunnen we meteen die Focus ST met groene platen checken

Ik vind het prima, de helft komt toch nooit opdagen dus 20 man kan ik wel kwijt binnen en in de tuin
Plus als het lekker weer is zwembroek mee nemen en naar de lokale plas, met een bbq achteraf ofzo?
 
indien ik niks te doen heb, lijkt het me wel leuk jullie eens in het echt te meeten,
ik volg het topic wel voor een datum