This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

Volgensmij.. gaan Jelle, Michiel, Pim en ik vanaf de Mac (hoofddorp) erheen... (zover ik me kan herinneren )

Gijs. said:
Volgensmij.. gaan Jelle, Michiel, Pim en ik vanaf de Mac (hoofddorp) erheen... (zover ik me kan herinneren )

Als ik er ben dat weekend kom ik daar ook wel naartoe, met 5 bakken over de A4 blazen :+

Zal ik wel achteraan rijden met die 100 trappelende paarden

Gijs. said:

Als ik me rbw heb, kom ik ook naar Purmerend toe.

@ Heiniken ik had er in '87 ooit een 90 zullen er nog wel 80 over zijn ofzo

Jerry said:
Als ik me rbw heb, kom ik ook naar Purmerend toe.

@ Heiniken ik had er in '87 ooit een 90 zullen er nog wel 80 over zijn ofzo

Als ik pech heb doen 1 of 2 cilinders niet helemaal lekker meer, dan haalt ie niet eens de 140 :+

Jerry said:
Mooi zuinig toch?:+

Als het de ontsteking is (mag ik niet hopen :X $$$) dan rost ie die benzine er ook gewoon doorheen hoor, dus eigenlijk juist niet dan

Heb vorige week wel injectorenreiniger geprobeerd, en er toen 3 dagen geen last van gehad... maarja, toen ik dacht dat ik er vanaf was, begon ie weer Van de week maar een V-power ofzo proberen (wie weet helpt het) icm nog een keer injectoren reiniger, maar als dat niet helpt gaat ie terug naar de garage

Injectoren reiniger wordt dus wel de laatste keer btw, 8 euro voor zo'n flesje!

Heineken said:
Als ik er ben dat weekend kom ik daar ook wel naartoe, met 5 bakken over de A4 blazen :+

Zal ik wel achteraan rijden met die 100 trappelende paarden

uhhh

ik ga op de motor. trappelende 2-takt stug 110 rijden en volgas door de schiphol tunnel

GIJS! camera mee!!!

filmpje maken in die tunnel..

ga de hele tijd rustig rijden zodat ie bijna vet slaat en dan volgas de schiphol tunnel in

"plaatselijke mist"

was ook maar sarcastisch hoor

Ik weet nog wel een goeie tip alleen is dat een beetje risicovol.

Gewoon je benzine aanvoer slangetje in het flesje hangen en starten. Komen we dikke vlammen uit je uitlaat maar hij is wel in één keer brand schoon8)

rieju-pim said:
filmpje maken in die tunnel..

ga de hele tijd rustig rijden zodat ie bijna vet slaat en dan volgas de schiphol tunnel in

"plaatselijke mist"
sterf eens ff heel hard, en dan zit ik in de meur zeker :/

Om ff terug te komen op het verzamelen:

Jelle, evt Jerry en ik rijden vanaf Purmerend naar mac Hoofddorp, daar treffen we Gijs en Pim en evt dus Heineken.
Daarna rijden we door naar een ex-mac oid. om nog iemand op te pikken, daar weet Jelle weer meer van

Brandstof filter Zit bij rechter achterwiel, wann zijn spark plugs voor het laatst vervangen? Lmm stekker even los koppelen dan even checken of hij het ook doet

Mij en waarschijnlijk Running_Sp dus