Autocross

Was weer een mooie dag voor ons, debutant werd 7e in de kwartfinale dus helaas niet door naar de halve finale. Andere jongen die al vier jaar met een Mazda 626 rijdt naar de halve finale waarin hij helaas op een heuvel tot stilstand kwam. Met dezelfde auto reed het meisje in het team mee in de dames finale, resultaat is mij even ontgaan :p.

Wim, heb je nog wel gezien maar was druk met reparaties. Zag dat je nog even werd genaaid door de omroeper in de finale? Op welke plek was je uiteindelijk gefinisht?
 
Die jonge is Mathijs? Die rijd pas sinds een jaar met die Mazda hoor :rolleyes:

Ik heb zoals gewoonlijk pech op m'n thuis cross...

Eerste manche over de kop, over me neus en twee keer over de zeikant....

Herkansing brak m'n komplete linker achterwiel ( incl. trommel en astap) er onder vandaan, en met drie wielen en zonder remmen rijd best lastig :D
 
Dat is inderdaad Mathijs ja! Dan heb ik het denk ik verkeerd begrepen en is dit het vierde seizoen van die auto. Neemt niet weg dat dat ding gaat als een speer.

VOlgens mij heb ik jou dan ook nog zien rijden, kwam je gewoon rijdend het rennerskwartier binnen? :p
 
afgelopen zondag nog rodeo gehad met me seat marrabella(A)
hier het eind resultaat

eerste klap met ongeveer 40 bij hem in de bijrijders deur:
[IR]http://i34.tinypic.com/2na6x5z.jpg[/IR]

toen klapte er 1 bij mij in met 40
zo staat hij er nu bij
[IR]http://i34.tinypic.com/zxjn.jpg[/IR]
[IR]http://i36.tinypic.com/296kg3a.jpg[/IR]
toen lag de aandrijfas uit tussen weg dus einde verhaal.

dit is de auto van me broer Peugot 404 uit 64'
[IR]http://i38.tinypic.com/2dw53yx.jpg[/IR]
 
Zie ik nou goed dat er helemaal geen kooi constructie in zit? Als je nou de klap aan de bestuurderskant gekregen had, en die deur zo naar binnen geklapt was... Wat dan? :X
 
Wim, heb je nog wel gezien maar was druk met reparaties. Zag dat je nog even werd genaaid door de omroeper in de finale? Op welke plek was je uiteindelijk gefinisht?


Qualificatie had ik gewonnen, de kwartfinale had ik ook gewonnen, en in de halve finale werd ik 3de.
Maar mijn 2de trap die bedient word door een Vacuum pompje, die trilde steeds los.
En in de finale had ik helemaal geen 2de trap meer. dus maar 1 gasklep van de 2 ging open.
Dus miste vermogen om mee te kunnen komen.

Omdat ik een hoop vermogen miste in de finale ben ik toen als 7de (Laatst rijdende) geëindigd. er waren er 8 vban de 15 uitgevallen..

Maar ben best tevreden over toen!

Afgelopen zondag was ik in de qualificatie 3de. en in de kwartfinale starte ik op de 3de startrij achteraan. en ze hadden de baan ook net nat gegooid vanwege het stuiven.
Bij de eerste bocht zat ik midden in de groep, waarna ik in de 2de bocht rond geduwd werd, en er niet meer bij kon komen.
toen was ik klaar voor die dag :(

Zondag is het in Oostwoud, dan rijd ik ook weer mee met de Alto Limo in de Suzuki Alto cup 8)

En de week erop in de rodeo klasse in Sintmaarten met de Scirocco..
 
ja indd in de bestuurders deur is het verboden ja.
maar ik had maandag wel redelijk spier pijn.

maar ja we komen op tv met het rodeo team.
SBS6 had een kamaraad benadert of ze hem mogten volgen met een kamara ploeg, voor het tv programma Oerend hard(begint ergens in oktober weer op tv)
dus de hele dag hadden wij een kamera ploeg om ons heen die alles filmden wat wij deden.

op laatst hadden ze nog een kleine camera bij een endere kamaraad in de auto gehangen om onboard film te maken, dat filmpje ziet er erg stoer uit vind ik zelf.
 
Ik heb er zin an Wim!

Eerst zondag ff flink te rammen in Oostwoud en dan alles ff plat rijden in St. Maarten denk :D

Jij ook weer naar Lelystad denk?
 
Ik heb het echte rammen een beetje afgeleerd eigenlijk..
Je hebt meer aan om er omheen te sturen of soms een tikje uit te delen.

Vorig jaar had ik veel meer schade als nu ;) maar heb er ook weer zin in!

Ik ga niet in Lelystad rijden, ik probeer me auto een beetje redelijk heel te houden.
Dan kan ik volgend jaar met een 16V op Sintmaarten met me huidige koets, en voor volgend jaar een nieuwe bouwen.. :)
 
Okey doe je goed!

Het echte rammen doe ik ook niet meer zoals vorig jaar :+

Als het mij bevalt @ sint maarten ga ik daar mss ook wel volgend jaar rijden. je rijd veel meer op een dag voor minder inschrijfgeld :)
 
kom nou eens wat vaker richting het midden van het land met die cross :p
lijkt me ook wel gaaf om eens te kijken maar om er nou bijna 2u voor te rijden
 
We waren Laatst nog in Emmen.
Daar reden (ik zelf niet) we op de Stockcar baan (grevel)

Met rodeo auto's. (Ford granada's., BMW 335i, Mercedes, Volvo 740 etc..)
Volgend jaar is het daar ook weer 4x waarschijnlijk..
 
Back
Top