auto verzekering.

Marvin V

Well-Known Member
hallo,

ik heb even een vraagje, is er ergens een verzekerings partij waar er geen limiet ofzo aan het aantal kw van je auto zit? heb bij een paar partijen een offerte aangevraagd maar kan nergens de auto die ik wil kopen, een bmw 535 3.5 uit 1990 verzekeren omdat ze allemaal maximaal 85 kw doen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zit nu bij Centraal beheer, auto op me eigen naam, moet 1585,- per jaar betalen volgens mij, heb 110KW als ik het goed heb..
 
ZLM haken heel snel af, ik ben ook door 8 maatschapijen geweigerd :P

Centraal beheer kreeg ik hem wel verzekerd, maar heb nu via Verzekeringssite.nl via bij Aegon een verzekering afgesloten. Hoewel ik via autoverzekering.com bij Aegon geweigerd ben 8P

Maja, succes en veel croes plezier.
 
Hoge no-claim korting zegt niets, de premie is natuurlijk afhankelijk van de bruto jaarpremie.. Wel leuk bedacht van ze :P.
Zal hoe dan ook een dure grap voor je worden.
 
Ik ben al een aantal maanden verzekerd bij ze en zo duur is het niet hoor :)
Netto jaarpremie van 600euro ofzo, WA+diefstal.

Had het ook over de topicstarter, dat het duur voor hem zal worden i.v.m. de auto die hij wil verzekeren (niet zozeer vanwege het vermogen maar door de oorspronkelijke cataloguswaarde). Maar 50 euro is inderdaad niet duur voor WA met diefstal :W
 
Centraal Beheer deed bij mij ook niet moeilijk met motor. Schinkel is ook erg relaxed en nog goedkoper. Stap ik naar over begin volgend jaar, plus dat ik nog wat korting krijg omdat ik dan meer dan 3 polissen heb lopen daar. :)
 
Back
Top