Augustus Auto/Moto-meet Sf-members

Welke datum

  • 19 Augustus

    Votes: 8 38.1%
  • 26 Augustus

    Votes: 13 61.9%

  • Total voters
    21
Status
Not open for further replies.
Hahaha!

Ik heb vandaag pas ontdekt dat er uberhaupt iets ging gebeuren, ik zal wel even kijken, afhankelijk van de plek uiteraard :p
 
kom ook wel als t de 26ste is, zit tot 18 aug in spanje. Dan ga ik de 19e dus niet ff naar een meeting:+
 
Mèn........... oldtimes rule :W

Vroegah, toen nick nog in een bloktakel werd gehezen :W :+


Iig... beter haal je me wel op, dan kan ik ook bieren :p
 
Lekker duidelijk waar en wanneer het nou is :)

Affijn, lelygat vond ik wel mooie keuze, heb je ook weinig gezeur met overlast.

Anders weet ik bij Gorinchem in de buurt nog wel wat plekkken.
Kasteel loevesteijn ofzo, parking genoeg.

Ik lees het tzt wel waar het nou is, want hier wordt ik niet wijzer van :)
 
Nou, het lijkt me duidelijk dat het de 26e wordt, dat ten eerste... De locatie, zo'n recreatieplas klinkt/lijkt aantrekkelijker dan De Meern imo...
 
Nou, het lijkt me duidelijk dat het de 26e wordt, dat ten eerste... De locatie, zo'n recreatieplas klinkt/lijkt aantrekkelijker dan De Meern imo...

nee man de meern is beter, op en open parkeerplaats zon enige beschutting in de brandende zon staan met 40 graden powned:+
 
En ikke ben WEER niet van de partij, tis weer eens tever rijden:X
(zit namenlijk met mn kont op het strand aan de middelandse zee op beide data)

enne pim:+ ga je op de motor??:*
 
hehe :D

Oldskoel herrineringen :p

Maar goed, ben vandaag nog in T Twiske geweest, HEEL veel ruimte, en heel erg lekker... imho beter :)
 
hehe :D

Oldskoel herrineringen :p

Maar goed, ben vandaag nog in T Twiske geweest, HEEL veel ruimte, en heel erg lekker... imho beter :)


sjonnie :* maar lijkt me nou een goed plan om daar effe bij elkaar te komen , even de harde worden laten vallen :p. Waar is de twiske danO-) .Het komt me wel bekent voor .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top