This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Athena racing > Hebo revolution 100% HD max tuned

Status
Not open for further replies.
Ok , dacht dat je eigenlijk niet met je vingers erdoor mocht .

Jammer dat de boormachine niet mee wou helpen . Opzich ziet de matzwarte deksel op het grijze blok best netjes uit , alleen die gaatjes die niet allemaal dezelfde afstand van elkaar hebben verstoren een beetje dat beeld .

boeiend, als het maar hard gaat
Ik weet dat bt meer van de afwerking is en wat minder van de snelheid..zo heeft iedereen natuurlijk zn principes.

Kben benieuwd naar je frame aapie, het duurd zo lang...het houdt het wel spannend

hey man, Leuk kapje

ben erg benieuwd naar je frame en de score's die je gaat neer zetten, want met die athena vlamde je al zeer netjes, Succes!

echt niet netjes je cartercap maar goed. Verder geen aan/opmerkingen dat zegt genoeg hihih

bedankt voor de leuke reactie's maar als een echte vent moet je ook tegen kritiek kennen en ik moet toegeven het is niet de mooiste carterkap maar boeie we gaan voor de PK'S

blok is erg netjes maar met die carterkap erop is t een wrak . maja boeit idd niks, gewoon knalle!! ben benieuwd man succes

ik vind de carterkap vet aleen jammer van dat 1ne kleine gaatje bij dat streepje bij je kopp. huis dat verpest um helemaal..:X magoed suc6 verder ltrzz:W

boeiend, als het maar hard gaat
Ik weet dat bt meer van de afwerking is en wat minder van de snelheid..zo heeft iedereen natuurlijk zn principes.

Kben benieuwd naar je frame aapie, het duurd zo lang...het houdt het wel spannend

Ik ben niet minder van de snelheid , ik kan niet zo hard omdat ik zwaar ben .

Dennis tog
Uiterlijk = ook vet hoor

ontopic
Heel vet ding mathijs.
Jammer dat de site niet echt meer loopt,maja effe op de meetings mensen gek maken.
Suc6 die rode top gaat wel knallen

Mzzl

Delano

He volgens mij heb ik een foto van je scoot bij Fred Motoren zien liggen(toonbank).....

Kan zijn dat t een andere scoot is, maar dan lijkt die er erg op....

Wel leuk ding, vooral de booskijkers zijn wel vet

Ik ben niet minder van de snelheid , ik kan niet zo hard omdat ik zwaar ben .

Trek hier maar je eigen conclusies uit als je kritiek geeft op iemand zn werk

Ik vind het blokje er zeer shiny uitzien (Y)..dat onder je F12 is een prima combo. Keep up the good work

Wel beter dat je frame toch nog gefixed gaat worden na 300 jaar wachten.

Als je zin heb mag je mijn carterkappie ook wel boren

Hij is en blijft vet , nu ff dat frame in huis halen en kickken die handel.Ik vind jou carterkap juist wel vetjes dat mat zwarte staat wel reezz. Het vermogen zal ook wel goedkomen ,zeker met mijn oude c21

He ouwe dijkgeit, ga dat frame is opeisen!! Moet nu eens gebouwd gaan worden en aangeslingerd... Succes en spreek je.

Ciaoo..

Wel beter dat je frame toch nog gefixed gaat worden na 300 jaar wachten.

Als je zin heb mag je mijn carterkappie ook wel boren

O mijn god.. jij veranderd ook nooit heh ..! lui persoon.!!*D haha.!!

Ontopic:
Maarja Dingetje ziet er vet uit .!! Ben benieuwd of je de 23+ haalt .!! Hoop het van harte voor je maar zie het zelf niet zo 1,2,3 gebeuren.! *D

Voor de rest vette phantom heb hem al meerdere malen op de toonbank gezien bij fred.. een ook op sbo eindhoven vorig jaar.!!

Suc6,!

en die scheve gaatjes in de carterkap geven hem wel een beetje een racy look alles snel snel (incl het gaten boren)

Status
Not open for further replies.