Athena racing > Hebo revolution 100% HD max tuned

Status
Not open for further replies.
rush racer said:
brute phantom maar ik zou m voor lager doen en achter wat hoger

hey rush racer. ik denk niet dat hij hem nog verder kan verlagen of verhogen hoor, want de voorkap zit net niet tegen het voorspatbord aan, en je achterveer/stang, mag ook niet te lang zijn bij sbo

attachment.php
 
thnx ja inderdaad kan en mag de achterkant op de foto hierboven niet hoger maken.(SBO)

maar bij mij verlenging wordt het wel iets hoger dan die nu is.
 
erg vet project
en gaat aan de tijden te zien ook hard, dat vooral voor een athena
wat zou dat moeten worden als die manston revo eronder komt

ik zou zeggen ga zo door
 
Fast malaguti said:
thnx ja inderdaad kan en mag de achterkant op de foto hierboven niet hoger maken.(SBO)

maar bij mij verlenging wordt het wel iets hoger dan die nu is.


nee oke maar k weet dus niet het regelemt van sbo.
 
rush racer said:
nee oke maar k weet dus niet het regelemt van sbo.

oke, dat is ook niet zo'n ramp, maar iedereen kan wel zien dat die voorvork echt niet lager kan, want je moet ook nog kunnen sturen
 
Kerel.. egt nette tijd daar neer gezet met je athena ^^ ben benieuwd wat ik ga rijden : ) setup scheelt vrij weinig... enne dat verlengde wordt egt vet 8)
 
Nice nice, Phantom's vind ik altijd vet aangezien ik er ook 1 heb gehad, ben benieuwd en ik spreek je vast wel een keer als ik met Erwin op de meeting ben.

Gr Rene
 
ja mensen zijn we weer effe een update

Vanochtend voordat ik moest werken effe snel naar fred motoren geweest voor

Nieuwe lagers gelijk ouwe eraf en nieuwe erop laten knalle ;)

En mijn frame weggebracht voor de verlengen dus ben benieuwd , genoeg geluld foto !!!!!!!!!!!!!!!

nieuwelagersqr4.jpg


Tot snel
 
Ik zou als ik jou was wel ff je voorvork omlaag zetten en een typhoon wieltje erin zetten , aangezien de scooter nou echt heel vaag staat .
 
Hij staat nu aan de voorkant hoog en aan de achterkant laag . Dat ziet er gewoon te vaag uit . Door je voorvork compleet te verlagen en een klein ( 10 inch ) voorwiel erin te zetten , word de hele scooter weer in een aanzienbare stand gezet .
 
toxicrox said:


Gebaseerd op deze foto zeg ik eerder achterstaaf inkorten totdat blok horizontaal ligt. Nu vult het voorwiel mooi die gehele ruimte een 10 inch zal dat ondanks verlagen van voorvork minder doen.
 
Het ziet er allemaal leuk uit, toch zou ik er ook voor kiezen om de voorkant lager te maken, denk dat het ook veel beter zou rijden. Heb het over de pics waar die verlengd is.
 
Tinne said:
Gebaseerd op deze foto zeg ik eerder achterstaaf inkorten totdat blok horizontaal ligt. Nu vult het voorwiel mooi die gehele ruimte een 10 inch zal dat ondanks verlagen van voorvork minder doen.

Nee hoor , het 10 inch wiel vult genoeg op , ik heb er zelf 1 op phantom gehad , icm een verlaagde voorvork . Je moet alleen een kleine schijf gebruiken en de velg afdraaien om de velg in het midden van de vork te kunnen zetten .
 
Davus said:
Het ziet er allemaal leuk uit, toch zou ik er ook voor kiezen om de voorkant lager te maken, denk dat het ook veel beter zou rijden. Heb het over de pics waar die verlengd is.

Hij kan toch niet lager, ben je blind ofzo x|

zoals jij hem gaat verlengen is trouwens wel super lelijk x|
Echt zo'n neger scooter wordt het nu :P
 
Nog een update kleintje vandaag weer een pakketje binnen gehad

Namelijk:CNC RACING DRIVE STAGE 6

En op de foto zie je ook race gaas wit.

polievv6.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top