VST VST Tuner 4 February 2007 #241 1e foto heeft iets heel tofs. ik zou ook lagere clamb gebruiken erg vet ding wnnr ga je banken?
Fast malaguti 100 % HD Tuning 4 February 2007 #242 Jongens zoals ik eerder heb gezegt de : CLAMP WORDT VERANDERD. Verder bedankt voor jullie positieve reactie's Banken ik denk over 3 weken als ik terug ben van winter sport
Jongens zoals ik eerder heb gezegt de : CLAMP WORDT VERANDERD. Verder bedankt voor jullie positieve reactie's Banken ik denk over 3 weken als ik terug ben van winter sport
Snappie wintertijd 5 February 2007 #243 VST said: 1e foto heeft iets heel tofs. Click to expand... Zeker, daar zie je zn lekkere billen :*
VST VST Tuner 5 February 2007 #244 Snappie said: Zeker, daar zie je zn lekkere billen :* Click to expand... idioot
Fast malaguti 100 % HD Tuning 7 February 2007 #245 heb nog een mooie foto gevonden ps. waterpomp doet het ook goed nu alles netjes aangesloten nu effe een oplossing vinden voor mijn achter rem probl. iets te kort nu vanwege verlenging. tot snel
heb nog een mooie foto gevonden ps. waterpomp doet het ook goed nu alles netjes aangesloten nu effe een oplossing vinden voor mijn achter rem probl. iets te kort nu vanwege verlenging. tot snel
S SpeedFreakertje Well-Known Member 7 February 2007 #246 je kan gewoon universele remkabels kopen geloof ik maar kenker wat is je phantom vet
Jordy... Well-Known Member 7 February 2007 #248 Ik weet niet wat ik er van moet vinden, vind het er persoonlijk niet uitzien, niet afgewerkt, mja hoop dat het nog wat word. succes
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, vind het er persoonlijk niet uitzien, niet afgewerkt, mja hoop dat het nog wat word. succes
Robbin. Well-Known Member 7 February 2007 #251 ik denk dat tie bedoeld dat zn paddocksteun een beetje scheef is
xiphos 6,791 @ 150m 7 February 2007 #253 Ziet er ckrs flex mooi uit man ga zow door ... Heb me eigen hebo revo ook op piaggio en brult lekker
Fast malaguti 100 % HD Tuning 5 March 2007 #254 Bijna klaar voor sbo 2007 Ik heb eidelijk een goeie plaats vervangende veer dankzij ROBIN Sprint Team R³ van het forum . Dus ik post gelijk effe een paar foto's Wat nog gedaan moet worden : * Binnen kap afwerken plus spuiten * Afstellen * Banken * Rem voor monteren en of kracht brengen. tot snel voor de testbank resultaaten Last edited: 5 March 2007
Bijna klaar voor sbo 2007 Ik heb eidelijk een goeie plaats vervangende veer dankzij ROBIN Sprint Team R³ van het forum . Dus ik post gelijk effe een paar foto's Wat nog gedaan moet worden : * Binnen kap afwerken plus spuiten * Afstellen * Banken * Rem voor monteren en of kracht brengen. tot snel voor de testbank resultaaten
Erwin. Well-Known Member 5 March 2007 #258 Lekker bezig kerel, volgende keer wel nr goed onthouden he :*... haha, mooi staafie, dat ding verdiend een polijstbeurt.
Lekker bezig kerel, volgende keer wel nr goed onthouden he :*... haha, mooi staafie, dat ding verdiend een polijstbeurt.
DBR ToyRoxje Well-Known Member 5 March 2007 #260 tis en blijft een mooie Phantom met een zwaar dikke setup, maarja toch erg jammer dat je hem verlengt hebt, maarja ieder zen ding hij blijft vet !
tis en blijft een mooie Phantom met een zwaar dikke setup, maarja toch erg jammer dat je hem verlengt hebt, maarja ieder zen ding hij blijft vet !