athena racing 50cc hoogtoerig

delevi08

Piaggio zip ervaring
Ik kan deze cilinder overkopen van een vriend van me. staat nog onder de 1000 kilometer op. ik heb een sito plus (prop is eruit) en 17.5 dellorto. heb gewoon de standaard piaggio luchtfilter van een 2t 50cc uit 2000. alle begrenzers ziojkn eruit ook het luchttoevoer plaatje voor de carb. mijn vraag was of deze athena racing met deze setup veel geluid gaat maken. wil beetje onder de radar blijven en niet de hele buurt bij elkaar schreeuwen.

Advertisement - register to remove this

Met standaard luchtfilterbak maakt het niet veel geluid. Wel is het zo dat de cilinder toeren moeit draaien om tot leven te komen. Met een Sito zal die dus niet zo krachtig zijn als je hoopt. Het zal zeker wel rap zijn.

ja snap ik. vriend van me heeft malossi mhr terugloop met die cilinder en draait 11-12 pk. sito zal stuk minder zijn. wat denk je? want anders kan ik net zogoed mid toerig stage 6 streetrace 50cc halen. hoeft niet heel hard te lopen wil vooral veel trekkracht hebben

Zoals tim zegt lopen zal het zeker! Haal je er het optimale uit nee, Maar dat is je eigen keuze. Ik zou op zijn minst een gianelli shot of een yasuni r erop zetten (dan val je wel weer meer op maar komt de setup wel meer tot zijn recht)

ja snap ik. vriend van me heeft malossi mhr terugloop met die cilinder en draait 11-12 pk. sito zal stuk minder zijn. wat denk je? want anders kan ik net zogoed mid toerig stage 6 streetrace 50cc halen. hoeft niet heel hard te lopen wil vooral veel trekkracht hebben
Zijn dat kroeg pk's die 12?

Maar ik denk dat je met een streetrace een betere keus hebt voor op straat met de Sito+

Back