Athena Racing 50cc + Welke uitlaat?

Corretje10

Well-Known Member
Ik start maar weer eens een lekker topic over welke uitlaat bij welke cilinder :p

Maar mijn setup is nu
Athena Racing 50cc met vlinderpoort (untuned, word in toekomst wel getuned)
Racekrukas (geen idee watvoor een, maar de zit dr een in)
17,5 DO carburateur
Malossi Multivar

Maar heb geen uitlaat... Watvoor een raden jullie mij aan?
Bij Jos Dijkman zeiden ze een Yasuni R, maar is deze niet te laag toerig als ik hem ook nog wil laten tunen?
Heb geen idee wat er lekker op loopt....

Ik hoor het wel!
Bedankt alvast!
 
Advertisement - register to remove this

als je em nog wilt laten tunen is de R denks te laagtoerig...c16 al helemaal niet pakken dus kzou je aanraden....ga gewoon voor de c20. bij standaard athena 50 zal het niet heel goed tot zn recht komen maar blazen zal ut zker...na lekkere tunebeurt loopt hij er zker wel mooi op.
andere pijpen die je kunt proberen zijn samba, tjt F1 deed ut ook lekker @ getunede athena 50 (op meeting gezien) en ook de mhr team 50 uitlaat zal chill lopen erop:D
 
missg die nieuwe MHR Replica uitlaat?

\offtopic\ weet nog nix van deze uitlaat af qua prestaties @ snelle 50 maar @ ori mina lc cyl + carb + vario + koppeling rijdt hij zeer fijn

maar na tunen, misschien een bida c16/ yas c16
 
Zou gewoon eerst lekker beginnen met een R of shot. Als je tuningsplannen hebt bespreek je dan met je tuner op wat voor uitlaat je hem kunt tunen. Misschien verander je nog een keer van cilinder van 50cc naar 70cc en dan moet je maybe weer een andere uitlaat halen. Zie in je signature dat je een s2 hebt, denk dat je daar ook wel een tijdje mee vooruit kunt.
 
ronnie_nrg said:
Zou gewoon eerst lekker beginnen met een R of shot. Als je tuningsplannen hebt bespreek je dan met je tuner op wat voor uitlaat je hem kunt tunen. Misschien verander je nog een keer van cilinder van 50cc naar 70cc en dan moet je maybe weer een andere uitlaat halen. Zie in je signature dat je een s2 hebt, denk dat je daar ook wel een tijdje mee vooruit kunt.

S2 heeft hij te leen van mij... :) en die heb ik van de week weer nodig.. dus een nieuwe uitlaat moet hij zoiezo.. ik zelf zeg ook steeds dat hij gewoon c20 moet halen (yas r en c20 scheelt niet zo heel super veel in prijs.. maar dan hoeft hij later geen nieuwe te halen)
 
Back
Top