Dus bij Aspen Racing Fuel moetje dus wel nog bij doen?
Want bij de gewoone 2 takt benzine van aspen zit al olie in dathoef je niet meer te mengen voor de machines...
Een mengverhouding van 1:33 lijkt mij wel oke, tenminste als je een hoogtoerige motor hebt.
Je kan het ook kant en klaar kopen, maar dan weet je niet wat voor kwaliteit olie er in zit.
Deze brandstof heeft een hoger octaan gehalte bij hogere toerentallen, wellicht dat het iets oplevert!?
voor de duidelijkheid, niet dat we daar wat aan hebben overigens, er zit bijna geen octaan in benzine. het octaanGETAL word voornamelijk bepaald door de hoeveelheid methyl-tert-butylether die in de benzine zit.
gelukkig kan ik jou daar in helpen.er schijnt btw wel verschil te zitten in V-power uit duitsland en nederland , exacte specificaties heb ik niet..
volgens mij kan je dit alleen verkrijgen in jerrycans van 25literAspen Plus 99Ron 94Mon
Ik ga het binnekrot wel een x kopen, litertje op 10 en zal is kijken of het verschil op levert met banken
er schijnt btw wel verschil te zitten in V-power uit duitsland en nederland , exacte specificaties heb ik niet..
heb je daar gegevens van?
En over die 25 liter, kan het altijd nog samen kopen met iemand.
ja dat klopt. aral ultimate heeft minimaal 100ronkijk , cijfers
er is btw nog een duits merk dat goeie brandstof verkoopt aan de pomp , volgens mij Aral