Even kleine correctie: Ik ga geen Aspen Race Fuel (185,-) halen . Ik bedoel in mijn topic gewone Aspen 4Takt (mocht je dat niet begrepen hebben)Aspen is brandstof voor tuingereedschap. Althans daar is het wel voor bedoeld.
Maar dat spul is best prijzig als je het in je brommer stop..
Tuingereedschap gebruik je maar een paar uur.. Verbruik best laag
Scooter heeft meer brandstof nodig, en je gebruikt per kilometer ook meer van dat spul.
Gelukkig is dat ook niet mijn vraag, je had je reactie niet hoeven te plaatsen hoor.Voor dat geld haal ik 10 liter E5 aan de pomp. Dubbel zoveel dus.
Iedereen is vrij om een reactie te plaatsen.Gelukkig is dat ook niet mijn vraag, je had je reactie niet hoeven te plaatsen hoor.
Je mag inderdaad vrij reageren, maar je reactie lijkt mij niet een meerwaarde te hebben.Iedereen is vrij om een reactie te plaatsen.
Jammer voor jou als dat antwoord niet voldoet aan jouw verwachting.
Gooi er Aspen in en laat ons weten of dat beter rijdt.
V power geeft zeker geen extra vermogen.sorry hoor. maar met v-power krijg je geen extra vermogen. Op de testbank zie je misschien een nauwelijks zichtbare verbetering, maar je merkt er precies niks van. Zelfde als met aspen in een euro 5 injectie 50cc scooter. Als je snel wilt rijden kan je van het geld dat je aan aspen verkloot beter een snellere brommer kopen.
Wordt vooral voor tuingereedschap en aggregaten gebruikt omdat het veeel langer mee gaat dan normale benzine. Brandt ook iets schoner, dus je krijgt er iets minder longkanker door
Het zijn geen kilometers die je meer haalt uit een liter. Wederom, een nauwelijks merkbaar verschilWel haal je meer kilometers uit een liter.
het scheelt bij mn bus toch dik120 km op een volle tank....Het zijn geen kilometers die je meer haalt uit een liter. Wederom, een nauwelijks merkbaar verschil
Gelukkig is dat ook niet mijn vraag, je had je reactie niet hoeven te plaatsen hoor.