This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Area51 met DITECH?

• Thread starter Thread starter Daniël >>Area.51
  • Start date Start date
D

Daniël >>Area.51

Guest
Dag luite,
Wie weet er hier of er ook al Area51's zijn met digitale injectie?
Over ongeveer 2weekjes ga ik namelijk een Area51 halen (in het geel
)
Maar ik zit te twijfelen of ik nou eentje met DITECH zal nemen of een 'normale'
Als ik DITECH heb kan ik 'em wel opvoeren enzo maar dan is de pret er gauw af denk ik, valt weinig aan te sleutelen en dat braave uitlaatje moet eronder blijven hangen enz enz.
Maareh mijn vraag is eigenlijk of iemand weet of er uberhaupt al Area's zijn met DITECH. Ik heb ze namelijk alleen nog maar bij de SR gezien.

Mzzl.

edit: typo

[This message has been edited by Daniël >>Area.51 (edited 09 May 2001).]

tIM -->Zit toch zo een kanaal langs bij een 2-takt. Die gaat tussen de verbrandingskamer en de ruimte waar je krukas in draait. Daardoor wordt het gewoon doorheen geperst.

Het is maar net hoe je erop rijdt, ik blaas iedereen hier in de buurt gigantisch zoek
. En het wordt nog erger
.

Is die cilinder in de ditech ook anders? Ik d8 dat het alleen om de injectie ging, maar nu is het met kleppen geregeld? Wat is dit voor shit? Klopt dit of heb ik nou verkeerd zitten lezen.

SvR

Dat is opzich wel een interresante optie mr-Z een datakabel van pc naar je scooter, en zo een beetje met het motor management om klooien, maarja, ik vind het ook vrij gevaarlijk, omdat ze straks echt heel vreemd op de chip gaan begrenzen volgens mij

Er zitten twee nozzles op (siemens). Hiermee wordt de olie en benzine apart ingespoten. Benzine bovenin de cilinderkop en olie op de zijkant in de ruimte waar de krukas draait. De cilinder is van beter materiaal gemaakt omdat die warmer wordt omdat je op kale benzine rijdt met een beetje smering. Deze is dus iets anders.

Mischien kan je in de toekomst cheats van 't internet downloaden om hem harder te laten lopen

------------------
Save a whale,harpoon a honda