area 51 blok

Theriac

Well-Known Member
Een klein vraagje.

Ik kan kan een blok van een area 51 , met velgen vastkrijgen voor onder men booster. Het area-blok ,min hor lc, past normaal wel onder men scoot.

Maar nu is men vraag. Zou ik op dat area blok een velg van een aerox kunnen zetten???? Ik weet dat een aerox velg 3 schroeven heeft maar ik weet niet hoe dit zit met een area 51 velg.

Is het mogelijk of niet????

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Theriac
Een klein vraagje.

Ik kan kan een blok van een area 51 , met velgen vastkrijgen voor onder men booster. Het area-blok ,min hor lc, past normaal wel onder men scoot.

Maar nu is men vraag. Zou ik op dat area blok een velg van een aerox kunnen zetten???? Ik weet dat een aerox velg 3 schroeven heeft maar ik weet niet hoe dit zit met een area 51 velg.

Wat heeft een blok met een velg te maken :?

Originally posted by Alfonso1
Ja past, zorg wel dat je ook bij dat aerox wiel , dat tussenstukkie heb, waar die 3 inbussen ingaan...

Alfonso

Misschien past het wel die velg, maar het heeft nog steeds niks met een blok te maken hoor :|

velg heeft met je wiel te maken ;):

thanx alfonso

ik ga die velg dan wel kopen bij de dealer. sorry wiel.
daar is dat dan toch bij , zeker ??

Anders heeft martin sanders nog zo'n ding (naaf) voor je liggen...

Een klein vraagje.

Je weet toch wel dat je dat blokje niet gewoon onder je kader van je booster kan hangen? Die ophangpunten zijn anders, dus moet je nieuwe ophangpunten lassen...

Back