This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

aprillia srfox www 250 euro LC!!!!

Status
Not open for further replies.

G.r.G tuning

Well-Known Member
het gaat om een aprillia sr www. uit 1999 er moet het 1en ander aan gedaan worden hij is wel helemaal kompleet alleen de krukas moet vervangen worden verder is het carterdek gepolijst er zit een 17,5 mm carb op hebo vario standaard vertanding + koppeling verschillende cilinders ondermeer 70 cc mallosi en nog een 70 en hebo manston moet nicocil laag in en andere zuigerhij is water gekoeld gemaakt met een malaguti firefox radiator (het blok is ook van firefox) ook de fox velgen zitten erop standaard uitlaat kappenset ook helemaal kompleet alles maar dan ook alles is aanwezig. is wel uit elkaar geweest helemaal op geknapt frame ook alleen wat ik al zeg er moeten een paar kleine dingetjes aan gedaan worden kabelboom erin velg goed pas maken er zit ook nog een tnt stuurtje op zwarte stem met rood stuur je krijgt er ook nog een extra ontsteking bij hij is helemaal eerlijk 100% je krijgt er 2 sleutels bij en het is een hele goeie scooter om een project van te maken ik wou het ook doen maar te weinig geld dus.... nou moet ie weg het moest eigenlijk een srfox worden maar ja dat is niet gelukt je mag hem hebben voor 250 mischien kan ik nog wel een fotoje maken maar nu heb ik dat nog niet en je kan me altijd toevoegen mat_hoffman61@hotmail.com
nou ik hoor het wel
 
Last edited:
interesse in je carb en 70 malossi, mits het los weg gaat. Gaat het niet los weg? waar woon je, mss kan ik het ophalen?
 
Status
Not open for further replies.