Aangeboden Minarell Horizontaal delen te koop (Aprillia rally LC en SR ) 1997/1998

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik bied hier diverse dingen aan voor minarelli horizontaal.

Gross van de spullen komt van Aprillia rally en SR.. Hier en daar beetje Aerox wellicht.


Nieuwe onderdelen gaan voor redelijke prijzen weg omdat het echt nieuw is en dus nooit gemonteerd geweest.

2ehands gaat voor minder.

Als er teveel onintressant klein spul aanwezig is, is er een mogelijkheid dat ik dingen bij elkaar in een LOT ga verkopen.

In een LOT koop je dus alles wat een LOT weergeeft, daar valt dus niks iets uit te zoeken.. Als in een koop dus.

Ik ga er geen prijzen erbij vermelden, omdat het anders een welles / nietes spelletje word wat ik niet wil.

Denk dat je als scooter liefhebber wel zo ongeveer weet wat het waard is..

Meeste van de onderdelen hebben jaren alleen maar gelegen.. (sommige dingen waren ooit voor een geplanned project, dat niet is door gegaan en ik er ook nooit meer aan ga beginnen.. Omdat ik momenteel 2 laatste scooters in aanbouw heb en daar heb ik eigenlijk wel genoeg aan.


Graag niet vragen naar de laagste prijzen... Bieden mag.. Bij een bod waar we overeen kunnen komen word het artikel verkocht.

Verzenden is mogelijk maar dat blijft altijd kosten kopen. Prijzen zijn exclusief verzenden, dus hou daar ook rekening mee.
Ophalen is ook mogelijk, alleen dit is op afspraak. (omdat ik ook een druk leven heb en niet altijd tijd.
Post automatically merged:

Athena Racing krukas PEN 12. Nieuw in de doos.

View attachment 70282

View attachment 70283

View attachment 70284


Bieden
--------------------------------------------
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top