Aprillia Rally

Vortex_NL

Well-Known Member
Mensuh die deze scoot hebbuh.. plz post pic HERE :)

Thinking to buy one.. +puntjes van Rally zijn welkom in deze thread (mmhh -puntjes ook)

Advertisement - register to remove this

pluspunten (die ik vind dan, samen met nog een paar andere denk ik)

+ oud model SR looks op een aantal punten
+ je ziet ze niet zoveel als bijv. SR (2000) en aerox
+ Minarelli horizontaal, dus veel spullen te krijgen (jaja nu niet over piaggo beginnen :P)

- lelijke velgen 10"
- Moeilijker special te maken

Voor een mooie rally moet je SRally aanspreken, hij heeft een speciale

greetz Crea :W

Beter een Piaggio halen 8)

Originally posted by CreaToR

- Moeilijker special te maken

Voor een mooie rally moet je SRally aanspreken, hij heeft een speciale

greetz Crea :W

Moeilijker mooi te maken vind ik juist een voordeel. (maar is waar ja)

Standaard zie ze er niet uit.

(kijken wie nu gaat zeggen dat ie er altijd lelijk uitziet :rolleyes: )

En je leest vast wel de Scootin? Anders ff in die van September 2001 kijken of in die van December 1999 (Kawaprilia)

Originally posted by SRally
Beter een Piaggio halen 8)

Moeilijker mooi te maken vind ik juist een voordeel. (maar is waar ja)

Standaard zie ze er niet uit.

(kijken wie nu gaat zeggen dat ie er altijd lelijk uitziet :rolleyes: )

En je leest vast wel de Scootin? Anders ff in die van September 2001 kijken of in die van December 1999 (Kawaprilia)

ik vind ze altijd lelijk... standaard zijn ze mooier dan die misbaksels die in de scootin' staan...

......Thx for the comment :)

Ik heb Aprillia Rally alleen 1x snel voorbij zien flitsen. D8 heyz die kom je niet vaak tegen.. dus ff op photo gekeken
ral_02.jpg
rally8.jpg

En vond hem der wel mans uitzien.. alleen voorkant misschien niet zo cewl maar ff bij een grote scooterzaak gaan kijken want hier in Den helder hebben ze niks staan.
Ik heb gehoord dat ze in Winkel (jah dat is een plaats) nogal veel scooters hebbuh bij de Jager. Iemand daar ooit van gehoord/geweest ??

Owjah euuh SRally hebbie misschien foto van jouw Master Rally.. Kben wel benieuwd wat je er aan heb veranderd.
Kan misschien iemand ook ff posten waar je allemaal spullen voor Rally kan halen..

.......Thx :p

Last edited:
Die van SRally is idd egt wel flex...
Standaard vinnik er ook maar weinig aan, maar die van SRally heeft tog wel een mooie opknapbeurt gehad! Die blauw oranje vinnik niet zo veel aan, en zo bijzonder issie nu ook weer niet, bij ons in de omgeving rijden er ook een paar van rond...

greetz arthur... succes met het kopen!

Ik vind een Rally er wel leuk uit zien, en met iedere scoot kan je springen enz, maar het is voor geneen scooter goed. En die van SRally is idd de mooiste die ik ken. En een Rally trekt vaak ook best lekker, en ze zijn niet zo zwaar vanvoren.

Je moet je nix aantrekken van die gasten met Runners want die heeft de halve wereldbol. :)

Waar komt dat idee vandaan dat een Rally een brakke voorvork heeft?

Mijn Rally is van eind 96/97 (weet niet exact) en me vork veert nog prima. De olie is nog nooit vervangen, dus zo brak vind ik hem niet.

Waar ik wel benieuwd naar ben is het merk. Ik heb nooit kunnen ontdekken van welk merk ie is.

(ff een sidenote) In scootin staat bij die test van die Derbi GP(1) dat ze uitgerust zijn met Showa vering en dat terwijl om 1 foto duidelijk te zien is dat er een Paioli logo op de vork staat |(

ennuh die LC is inderdaad wel cewl... Teminste ik zie op de Aprilia site alleen de lampjes er van !!!:(

Weet iemand waar ik een foto kan vinden waar hij er wel gewoon op staat .. en weet iemand toevallig ook de prijs van LC

Back