HE hallo,
MIjn neefje zijn scoot was gestolen en terug gevonden alleen was het frame totall los. HEt blok daarentegen nog wel ok met de onderdelen. Ik heb toen een nieuwe sr gekocht voor hem en daar het blok onder gehangen alleen viel die elke keer uit. Ik heb die al wat beter gekregen, maar wanneer de scooter warm wordt valt die nog steeds uit (gaat min of meer steeds minder snel stationair lopen en uiteindelijk stopt die). Wat ik allemaal al gedaan heb of geprobeerd is het volgende:
nieuwe bougie's
andere bougiekabel en dop
andere ontsteking
andere cdi
andere bobine
andere carbs
ander membraan(kleppen sluiten perfect af)
ander spruitstuk
andere keering bij ontsteking
transmissie kan het niet aan liggen lijkt me zo.
Ik heb de keerringen gecheckt en kan er niks raars aan zien, de krukas draait perfect en is een race verzie van top racing. Cilinder ziet er perfect uit.
Ik heb een 21 mm carb erop gehad en dat was de enige carb waarmee die aan bleef staan, de andere carbs 12/17,5 bleven op de hoogste stationair stand wel aan staan behalve wanneer die warm werd.
Aangezien ik motorisch niks meer kan bedenken waar het aan kan liggen dacht ik wat is er nou veranderd van toen die het deed onder de oude sr en bij die nieuwe niet. Het enige wat ik me kan bedenken is dat de kabelboom niet meer goed is en voor het uitvallen zorgt.
Zou dit kunnen of heeft iemand hier ervaring mee of tips??
Ik hoor het wel,
Mzzls HAns.
MIjn neefje zijn scoot was gestolen en terug gevonden alleen was het frame totall los. HEt blok daarentegen nog wel ok met de onderdelen. Ik heb toen een nieuwe sr gekocht voor hem en daar het blok onder gehangen alleen viel die elke keer uit. Ik heb die al wat beter gekregen, maar wanneer de scooter warm wordt valt die nog steeds uit (gaat min of meer steeds minder snel stationair lopen en uiteindelijk stopt die). Wat ik allemaal al gedaan heb of geprobeerd is het volgende:
nieuwe bougie's
andere bougiekabel en dop
andere ontsteking
andere cdi
andere bobine
andere carbs
ander membraan(kleppen sluiten perfect af)
ander spruitstuk
andere keering bij ontsteking
transmissie kan het niet aan liggen lijkt me zo.
Ik heb de keerringen gecheckt en kan er niks raars aan zien, de krukas draait perfect en is een race verzie van top racing. Cilinder ziet er perfect uit.
Ik heb een 21 mm carb erop gehad en dat was de enige carb waarmee die aan bleef staan, de andere carbs 12/17,5 bleven op de hoogste stationair stand wel aan staan behalve wanneer die warm werd.
Aangezien ik motorisch niks meer kan bedenken waar het aan kan liggen dacht ik wat is er nou veranderd van toen die het deed onder de oude sr en bij die nieuwe niet. Het enige wat ik me kan bedenken is dat de kabelboom niet meer goed is en voor het uitvallen zorgt.
Zou dit kunnen of heeft iemand hier ervaring mee of tips??
Ik hoor het wel,
Mzzls HAns.