Aangeboden ***!!Aprilia sr stealth frame MET kenteken GOEDKOOP moet weg!!***

Status
Not open for further replies.

ferencz

Well-Known Member
Hallo,

Wegens het in onderdelen verkopen van m'n sr, bied ik hierbij dus ook m'n sr frame incl. kenteken aan!
Heb zelf altijd zonder problemen met dit frame gereden.
Frame is 100% recht en goed, staat netjes in de witte lak.

Hetvolgende is erbij aanwezig:

- Wit sr stealth frame incl. kenteken & alle papieren.
- Zwart kroonstuk/T-stuk. (200km geleden opnieuw gelagerd)
- Benzinetank.
- Contactslot. (incl. 2 sleutels)
- 2x kentekenplaat. (1gebruikte & 1nieuwe, vanwege dat ik de oude was verloren, dus had een nieuwe laten maken, maar toen ik thuis kwam had de politie de oude alweer gebracht:*)



Dit bovenstaande zit er sowieso bij, verder kunnen er onderdelen bijgeleverd worden zoals hetvolgende:

- Buzzetti zijstandaard. (Nieuw aangeschaft)
- Sr radiateurtje 100% incl. kvs reservoirtje. (Kvs reservoirtje is doormijzelf nieuw aangeschaft)
- Aprilia sr complete kabelboom. Incl. bobine - cdi - etc.
- Witte sr voorvelg incl. maxxis bandje.
- Stuurinrichting; Chrome afgedraaide str8 stuurpen - Str8 vooruitstaande clamp - Str8 sportstuurtje, (Hiervoorstaande allemaal nieuw aangeschaft) Stuurschakelaars - Gashendel incl. Chokehendel & Handvaten & Gas/Chokekabel.
- Remsysteem DD op druk; Zwarte dd rempotten - Chrome s6 rempotdekseltjes - Chrome s6 remhevels - Chrome banjo's - Remleidingen - Zwarte remklauwen. (Hiervoorstaande allemaal nieuw aangeschaft, behalve klauwen&potten)
- DD gestraald blokje. Incl. P1 krukas pen10 & ori vertanding + deksel. (1 ophangpunt remklauw afgebroken, maar kan de sr dus "rollend" voor je maken)


Het gaat dus gewoon om zéér nette onderdelen, die altijd met veel zorg zijn behandeld, en er is nooit bezuinigd geweest op deze scooter.
Er kunnen verder ook combinaties gemaakt worden met onderdelen uit hetvolgende topic:
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=349708

Prijs: Bieden, hoef er niet veel voor! (Laat me ook weten hoe compleet je het wilt hebben!)


Recente foto: (Let niet op de rommel)
framet.jpg


Komt van deze scooter af:
GroteFoto-O74XPNRP.jpg


Prijs: Bieden, hoef er niet veel voor! (Laat me ook weten hoe compleet je het wilt hebben!)
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top