Het zou kunnen dat je vlotter niet goed afsluit en daardoor je scooter verzuipt.. Je kunt proberen je carburateur goed en grondig schoon te maken. Zeker als de scooter een tijd stil heeft gestaan.
Verder heb je een vonk, brandstof, compressie en een luchtdichte afsluiting van de ruimte onder de zuiger. (keerringen, membraam & blok)
Heb dus nog nooit met n thermostaat gereden, heb er pas sinds vorige maand last van maar zal even eentje online zoekenEen automotor heeft een bypass die het water laat circuleren als de thermostaat nog dicht is en de motor koud. Dit is om een snellere opwarming te krijgen van het koelwater. Als de thermostaat open gaat sluit hij dit kanaal af . Haal je nu de thermostaat eruit gaat het water ook nog door de bypass en wordt de motor te warm . Is dit bij jou motor misschien ook het geval en wordt de kop dan te heet met gevolg koppakking lek.
Kun je proberen met een thermostaat te plaatsen. En gelijk checken of je kop nog vlak is
Ditech is al gemaaktCilinder en kop zou je kunnen vlakken, of draai je ze misschien te vast? 11nm en dan kruislings maar je volgde een opleiding in de autotechniek toch? Dan hoef ik je dat niet te vertellen. Uiteindelijk toch de Ditech opgegeven? Of heb ik nu totaal een ander persoon dan dat ik denk/dacht voor me
Als je geluk hebt en snel bent bij hbm bestellen, hebben nogsteeds verlengde black friday sale althans krijg nogsteeds 10 mailtjes per week dat het nu toch echt de laatste kans is om je slag te slaanDitech is al gemaakt(ofja half, start weer maar moet even fatsoenlijk gemaakt worden nog, nieuw blok eronder want vorige was helemaal naar de gedver) zou ze misschien iets te vast gedraaid te hebben, heb geen momentsleutel zelf thuis maar misschien wel handig om aan te schaffen
Ik heb een andere ditech blok gekocht op marktplaats heb zelfs een video dat die start als je wiltAls je geluk hebt en snel bent bij hbm bestellen, hebben nogsteeds verlengde black friday sale althans krijg nogsteeds 10 mailtjes per week dat het nu toch echt de laatste kans is om je slag te slaan
Maar de grote vraag is hoe is de Ditech gemaakt? Heb je hem met het blok wat er onder zat gerepareerd of heb je het rijwielgedeelte behouden en een veel simpeler en beter ontwikkeld minarelli blok gemonteerd?
Als je namelijk die ditech hebt gerepareerd met het ditech blok dan neem ik mn petje af hoor
Ik zat er niet ver van af om het ook te doen hoor. Heb een tijdje getwijfeld om hem om te bouwen naar carbu maar ik bedacht me elke keer dat injectie me veel benzine scheelt naar school dus ben ik het rustig aan gaan doen en rustig gezocht naar een donor ditech/blok en had er vorige week eentje gevonden voor een goede prijs incl benzinepomp en ecu. Nu rijd die eindelijk weer en morgen even kijken wat er nog mis mee is voor ik er de weg mee op ga.Alsnog knap dat je het geduld kan opbrengen voor die Ditech. Heb de mijne toendertijd in een driftbui helemaal kort getrapt en in stukken geslepen en weggegooid
Ben toch blij dat ik naar België verhuisd ben, betaal 1,61 per liter voor euro 98Met deze prijzen kun je beter gaan fietsen
Ik woon 5min van Essen vandaan dus tank ook niet in NederlandBen toch blij dat ik naar België verhuisd ben, betaal 1,61 per liter voor euro 98
Nederland zijn echt belachelijk hoge prijzen.. maarja zolang mn andere aprilia t niet fatsoenlijk werkt verbruikt die ook niks en ben ik dus goedkoper uitIk woon 5min van Essen vandaan dus tank ook niet in Nederland