Aprilia Sr Ditech

WiXX

Well-Known Member
14. STEM

Deelnemer : Yorick Reintjens
Scooter : Aprilia sr 50 ditech
Omschrijving : alleen vario ring is eruit!

snelheid (echte km's): 95 (teller kan NIET afwijken)
Dit is echt de beste scoot!

Hij rijdt nu 1:40 en als ie niet opgevoerd is rijdt ie makkelijk 1:66 ! Das 528 km op 1 tank!

DIT IS DUS ECHT DE GROOTSTE ONZIN DIE IK ME KAN VOORSTELLEN!!! Teneerste ik heb er zelf een namelijk de melandri versie (sommige zeggen de rossie, juist het zijn rossi kleuren maar melandri rijdt daar tegenwoordig mee). Ten tweede dat ding geeft ABSOLUUT GEEN ECHTE KM´S AAN. Mijne rijdt 100 met een ring uit de vario (scooter teller) en een aprilia classics rijd mij voorbij met 90. Ten derde dat ding rijdt origineel geen 1:66 dat staat in het boekje ja maar dat klopt voor geen ruk ze zijn zuinig maar niet zo zuinig. Ten vierde deze dingen verschillen nogal want mijn vriend heeft hem ook opgevoerd (ring uit de vario) en die haalt maar de 85 :), nu heeft hij wel een of andere gare versie waarbij het injectie lampje blijft branden waarbij hij bij mij al uit is.
 
Advertisement - register to remove this

teller klopt voor geen reet
Een maat van me heeft er ook een en die dacht dat ze teller klopte.
Dacht ie verkeerd we vertrokken gelijk, ik trok sneller op en toen ik aan 75 zat (men top) en hij 90 aan het rijden was haalde ie me met moeite in dus sr ditech sux
en je kan er zelf niks aan doen het moet door je dealer gebeuren
Men maat kan ong 500 km met een volle tank doen tzal wel wat minder zijn
 
Back
Top