wat voor cilinder heb je?
en ja , dat werkt , alleen op een veel lager toerental.
om een voorbeeld te noemen , ik had een Kundo 70cc met een best hoge timing , maar met de std uitlaat en 19mm reedt dit op een 99er model RS50 best lekker , de top was op de teller 115 , met een yasuni HMR/2 de teller uit , zo'n 125 a 130 km volgens de teller dus.
het grappige was dat je echt niet boven de 8500 a 9000 toeren hoefde te komen , bij dat toerental overschakelen was perfect en trok het zeer goed op ook nog! en je kon ook erg makkelijk wegrijden met het ding!!
80cc is overigens alleen mogelijk als je een krukas hebt met een grotere slag , als je een 50mm boring hebt kom je op 75cc , er zijn veel cilinders in omloop die 80cc zouden moeten zijn , volgens de winkel enz. , maar eigenlijk maar 70cc zijn ,wat trouwens ook weinig uit maakt. een boring van 47,6 a 48mm is ongeveer 70cc en dat zijn de meeste cilinders wel.