This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aprilia in financiële problemen?

Meer uitgaven dan inkomsten he

Nee ik vat het ook niet helemaal want verkopen doen ze toch wel dacht ik...

En ok ik wist niet dat de nieuwe SR's een pia blok hadden...weer wat geleerd vandaag :W
 
Hornymoose said:
jawel ik heb een sr zien staan (nieuw model) met pia blok.
maar aprillia verkoopt toch redelijk scooters moto's etc ?
dus ik vraag me af hoe het komt dat ze in rood staan ik bedoel zo'n groot bedrijf :?


ja duhh dat ie er is wist ik al, maar geen jaar lang volgens mij hoor

edit: staan zelfs 2 pia sr's bij mij op school
 
dieselmaniac said:
dat is geen pia blok? de sport?

De nieuwere sport wel. De oude rode en blauwe waren idd morini

Maarja, denk dat Aprilia z'n uitgaven wel had hoor. Zo hadden ze een scooter op brandstofcel project lopen o.a. Denk toch dat daar best wat geld in gaat zitten. In het verleden deden ze ook enkele grote overnames (moto guzzi, Laverda).

Maar van dat scooter project kan piaggio nu de vruchten plukken denk.
 
Btw de nieuwe sr toen ik hem op plaatjes zag dacht ik wat een gedrocht

Maar tijdje geleden eens even bekeken bij lokale dealer , damn toen vond ik em bestwel vet
 
euhm...is alleen de scooterafdeling van aprilia overgenomen of heel de zaak?

wordt namelijk hier alleen gepraat over scooterblok dit, ontwikkeling scooter dat...
 
denk dat bijna niemand die nieuw ontworpen scooters (nrg en sr) mooi vind...
alleen de generatie die na ons komt koopt eerder die dan de scooters die wij nu mooi vinden...

en denk wel dat aprilia zijn eigen naam houd...
aprilia heeft natuurlijk wel een goeie naamsbekendheid op het gebied van motors... denk dat als ze die motors piaggio gaan noemen dat de verkoop daalt

hoppakeej en da denk ik er van
 
RemcoV said:
Maar tijdje geleden eens even bekeken bij lokale dealer , damn toen vond ik em bestwel vet

Ik had hetzelfde met dat ding. Die glans zwarte versie vind ik zeer geslaagd. Als je ook let op details enzo is het echt een prachtscooter