Aprilia area 51 gevonden ..

hebo-aeroxje

Proud member
Kreeg vandaag een telefoontje van n gozer uit de buurt,

hij wist nog een waarschijnlijk gestolen aprilia te liggen die was gestript, en aangezien mijn appie ook is gejat ben ik gelijk gaan kijken. Het was duidelijk niet de mijne, maar van wie ie wel is !? In Ermelo rijdt 99% zeker geen area 51 rond in die kleur ... misschien dat iemand er eentje mist? S gewoon zinloos scooter geweld dit :(

gestolenscooter1.jpg


gestolenscooter2.jpg


gestolenscooter3.jpg


Greets arthur
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou 'm zelf meenemen en melden aan de politie dat je hem hebt gevonden zodat de eigennaar zich bij jou kan melden. Misschien krijg je dan zo nog een beloning ;)
 
Dit is wel hopeloze zinloos geweld, maar gezien de witte velgen is dit wel een 'special' o.i.d. ik zou de area zeker meenmen vorodat ie nog verder ge-wrecked word
 
Ik zou het aan de politie doorgeven, als niemand hem komt opclaimen mag je hem zelf houden en wordt het frame niet meer als gestolen opgegeven en kan je hem op jou naam zetten.. projectje beginnen ofzo :p
 
Ik vindt scooters jatten zo DoM

mensen steken hun geld en tijdt erin en gasten gaan ze een beetje lopen jatten ken iemand die het deed als hij terug komt van breda (zit op opvoedkamp) zet ik een burnie op ze smoel


maarja ik zou het aangeven bij de politie als niemand hem komt halen binnen bepaalde tijdt mag je hem houden had ik gehoord?..... ;)
 
[evolution] said:
Ik vindt scooters jatten zo DoM

mensen steken hun geld en tijdt erin en gasten gaan ze een beetje lopen jatten ken iemand die het deed als hij terug komt van breda (zit op opvoedkamp) zet ik een burnie op ze smoel


maarja ik zou het aangeven bij de politie als niemand hem komt halen binnen bepaalde tijdt mag je hem houden had ik gehoord?..... ;)

Waarom geef jij die gast niet aan dan, nu gaat ie nog lekker door met jatten :r
 
t gaat de verkeerde kant op in ermelo, arthur..:D

k zal is kijken of hier in harderwijk toevallig een area mist..
 
Back
Top