Aprilia area 51 gevonden ..

InsaneMalebrain said:
Het is veel teveel moeite om die vork er uit te halen en aan een voorvelgje alleen verdienen ze niet zoveel ;)

hmmmm, je hebt er wel verdacht veel verstand van zeg.......... ;(
 
Ik heb het aan de politie door gegeven ja, kwam ze gisteren toevallig tegen op de fiets. Dacht er wel aan om die velg en klauw enzo eraf te slopen, maar dan ben ik zelf ook spullen van anderen aan het door-verpatsen dus ja ...

Ik ben toch regelmatig voor mijn eigen scoot bij de cops, als ze hem hebben opgehaald vraag ik wel offie mijn kant op mag als er niemand voor komt, dan haal ik er wel af wat bruikbaar is :) Maar nu niet, das lullig.

@ cirox: in harderwijk reed altijd een buitenlander op zo'n area toch ??
 
hebo-aeroxje said:
@ cirox: in harderwijk reed altijd een buitenlander op zo'n area toch ??

tjah k zal het zo niet weten..
er rijden in ieder geval veel area's in Harderwijk..

welk persoon bedoel jij?
 
Dit ziet er net uit als zoon olifant die door stropers zn slagtanden zijn gerauscht en dood op de grond ligt :'(
 
als het hun te veel moeite was om de voor velg te demonteren en arm
ik denk eerder dat ze het gereedschap bij zich hadden maar het is echt wel zonde
 
Mja het is gewoon een dikke moer bovenop en je pakt de poot er zo uit hoor :rolleyes: (dit is geen hint tot jatten van de monopoot :X )
 
Deze area is gewoon gestolen mensen, en ik neem aan dat de TS deze Area mooi gaat inleveren bij de politie. En de politie levert de Area wel weer aan de rechtmatige eigenaar, misschien dat hij die onderdelen nog wel kan gebruiken voor zijn 'nieuwe' Area?

Dus geen dingen strippen en dan stiekem verkopen, dan ben je net zo laag als die dieven.
 
Aprilia_area 51 said:
Subframe zit aan het carter :)

of bedoel je de stang met silentblokjes erin?

Ik bedoel hetgeen wat je ziet op de foto, alles om het blok vast te maken aan het frame, subframe dus.
 
Ja dat is de adaptor voor het subframe... die verbind hem met het carter, maar dan moet je die 2 subframe stangen er wel bij hebben om hem aan het blok vast te maken.
 
Back
Top