... ik had de geruchten al eerder uit verschillende bronnen gehoord, maar dit kwam ik vandaag @ motor-europe.com tegen:
>>>>> Na een bericht dat Ducati een bod zou gaan doen op Moto Guzzi komt nu het bericht dat Aprilia de productie stopzet legt wegens 'financiële problemen'. De motorfabrikant uit Noale zou grofweg € 221 miljoen ni de rode zone staan!
>>>>>Deflatable?
Aprilia zit in de problemen. Serieuze problemen. Na een bericht van Ducati over een mogelijk bod op Moto Guzzi komt nu een heel ander verhaal boven. Aprilia heeft geld nodig.
Verschillende bronnen rapporteren van het vertrek van Ivano Beggio als managing director van Aprilia.
>>>>>Tegen drie mei 2004 moet Aprilia € 7,5 miljoen ophoesten voor achterstallige interest. De Italiaanse constructeur staat voor € 221 miljoen in de schulden. Toe leveranciers weigeren onderdelen te leveren, wat de stopzetting van de productie verklaart.
Vanzelfsprekend hebben de financiële problemen ook gevolgen voor Moto Guzzi, Laverda en de MotoGP effort van Aprilia.
Volgens Aprilia staan er tot 15 firma's in de rij voor een overname, participatie of oplossing... Laten we hopen dat het waar is, zo niet is de RSV Mille sneller een klassieker geworden dan men ooit gedacht heeft.
>>>>> Na een bericht dat Ducati een bod zou gaan doen op Moto Guzzi komt nu het bericht dat Aprilia de productie stopzet legt wegens 'financiële problemen'. De motorfabrikant uit Noale zou grofweg € 221 miljoen ni de rode zone staan!
>>>>>Deflatable?
Aprilia zit in de problemen. Serieuze problemen. Na een bericht van Ducati over een mogelijk bod op Moto Guzzi komt nu een heel ander verhaal boven. Aprilia heeft geld nodig.
Verschillende bronnen rapporteren van het vertrek van Ivano Beggio als managing director van Aprilia.
>>>>>Tegen drie mei 2004 moet Aprilia € 7,5 miljoen ophoesten voor achterstallige interest. De Italiaanse constructeur staat voor € 221 miljoen in de schulden. Toe leveranciers weigeren onderdelen te leveren, wat de stopzetting van de productie verklaart.
Vanzelfsprekend hebben de financiële problemen ook gevolgen voor Moto Guzzi, Laverda en de MotoGP effort van Aprilia.
Volgens Aprilia staan er tot 15 firma's in de rij voor een overname, participatie of oplossing... Laten we hopen dat het waar is, zo niet is de RSV Mille sneller een klassieker geworden dan men ooit gedacht heeft.