Aprilia DiTech/Gilera ICE

Vortex_NL

Well-Known Member
Euuh weten wat mensen hier de voordeeltjes van de Aprilia DiTech.
Ben der al achter dat hij 50% minder benzine verbruikt,rookvrij, trekt ongeknepen op; wordt bij de ingestelde snelheid begrensd.
Altijd bij de koude start perfect starten, en een geluidje waar je moeder nog jaloers op is.
Maar weten wat mensen misschien nog wat over het opvoeren van zo'n ding. Of het verkrijgen van de software en kabel om zelf ff wat chip tuning toe te passen :p (kan je misschien een leuke "onpakbare" begrenser mee maken)
Voor de mensen die nog wat info willen over de Aprilia DiTech http://www.motobikeshop.de/fahrzeuge/images/aprilia/sr50ditech/highres/02.htm

Cuz.. ennuh de Gilera Ice is ook ultra master.. daar nog comment feedback of iets te zeggen over
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

LOL ik heb gezien dat jullie DiTech niet zo op prijs stellen.
smile.gif

Dan moet dit jullie ergste nachtmerrie zijn
smile.gif

Maaruh weet iemand waar je die shit kan halen
smile.gif
best handig
biggrin.gif

gameboygross.jpg
 
nou ik vind (in tengenstelling tot vele anderen hier) de ditech echt wel leuk, en binnen enkele jaren zal het waarschijnlijk toch verplicht zijn om zo'n syteem te hebben.
 
als het goed is is de software niet voor verkoop, maar slechts voor de dealer voor onderhoud enzo.
 
zwarte markt in beverwijk, hal 3, linksachteraan bij de kraam van de electronisch opvoerbare waterpistolen... je ziet het vanzelf, suc6
tongue.gif
 
Originally posted by bond007:
nou ik vind (in tengenstelling tot vele anderen hier) de ditech echt wel leuk, en binnen enkele jaren zal het waarschijnlijk toch verplicht zijn om zo'n syteem te hebben.

Dan stop ik met scooterrijden...

Greetz.
 
eeen wet is gemaakt om te over schrijven anders hebben de wouten ook niks te doen weer werkelozen er bij en in NL hebben we die al zo veel
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
Originally posted by Silverforce:
eeen wet is gemaakt om te over schrijven

Het is over schREIDEN...en "een" is met 1 E..

anders hebben de wouten ook niks te doen weer werkelozen er bij en in NL hebben we
die al zo veel

En de werkeloosheid in NL wordt juist sterk
teruggedrongen en is helemaal niet groot meer dus... AARZ-BLAAT-WAR
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
zo;n gilera ice lijkt mij een goede concurrent van de zip sp voor in de scooterrace
smile.gif
 
Back
Top