aprila gulliver velichting viel uit

Simz

Well-Known Member
hey,

ik heb laast een aprilla guliver gekregen. hij had een jaar stil gestaan dus leip slecht maar naar een paar dagen leip hij beter. alleen deed de benzine meter raar maar goed klien dingetje. nouw ging in vanavond gezellig met mij vriending een stukje toeren. maar opeen viel mijn verlichting uit. alles en echt alles viel gewoon uit ( hoorn, benzine meter, verlichitn voor achter groot, knipperlicht) nouw dacht ik dat het een zekereing was ik kijken zekering nog goed andere geprobeer ook nog goed. mss de dinamo maar dat kan denk ik niet want de accu laat wel bij ook all is dat wijnig en is hij leeg. wat kan het zijn? wat kan ik er aan doen? en wat kost dat ongeveer?

mvg simon
 
Advertisement - register to remove this

dat je verlichting uitvalt kan zijn dat het is doorgebrand door teveel spanning.
kan door je spanningsregelaar komen.

maar dat verklaard niet waarom de rest uitvalt. is het ook plotseling dat je claxon en je knipperlichten enzo het niet meer doen?
 
dat je verlichting uitvalt kan zijn dat het is doorgebrand door teveel spanning.
kan door je spanningsregelaar komen.

maar dat verklaard niet waarom de rest uitvalt. is het ook plotseling dat je claxon en je knipperlichten enzo het niet meer doen?


ja dat gebeurte direkt met de rest. ik reed 40 over een open weg en opeens alles uit kwa verlichting alles wat licht gaf en claxson knipperlicht en benzine meter
 
weet dat zekering goed zijn en lampen volgens mij ook. ga morge effe open haalen en circuit door meeter als dat goed is weet ik het ook niet :p
 
Back
Top