Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Nee.. Toen ik de Video zag was ik gelijk verliefd! Ik moest en zal hem hebben. Ik gebruik hem momenteel enkel voor muziek omdat ik nu veel aan het werk ben, maar moet straks weer redelijk wat reizen dus dan ga ik hem zeker meer gebruiken, en dus ook de video optie..

Maar toen ik er net mee begon, dus bij de iPod mini, dat was wel even een grote stap. Ding was toen net uit, rete duur en je wist totaal niet wat je er van moest verwachten. Nu weet ik het wel, ben door de iPod redelijk Apple gek geworden, en als er nu weer een nieuwe uit komt, dan koop ik hem zonder twijvels.

Video functie is perfect!
Ik bekijk nu savonds wel Man bijt hond via Podcasts dat is echt chill 8) Geluid is dan top! En beeld ook!

Ik zeg, DOEN!
Je zult er zeker geen spijt van krijgen...

daar kan ik ook wat over vertellen willy, ik heb ook zo een ipod video 30 gig, ten eerste is 30 gig genoeg! er past echt heel veel op, ten tweede, ik reis veel met de trein, en dan is het echt leuk om even een filmpje te kijken in de trein, beeld en geluidskwaliteit is super! ik zweer bij apple:D hoef nooit meer wat anders

En ook ik als bezitter van een iPod video kan dat beamen ;)
Dus lekker kopen dat ding ;)
En wees verstandig, neem ook een paar sokken erbij als je
hem mooi wilt houden!

zat ik al aan te denken ;)

maar ik zie dit op een site staan:

Maar het meest benieuwd zijn we natuurlijk naar de videofunctie van de vijfde generatie iPod. Deze video's moeten aan behoorlijk wat eisen voldoen. De speler ondersteunt alleen de bestandsstructuren .m4v, .mp4 en .mov. Veel voorkomende videoformaten als Divx, Xvid en AVI (h)erkent de iPod video dus niet.
De formaten die de speler wél ondersteunt moeten aan specifieke eisen voldoen. Zo mogen ze bijvoorbeeld meestal een maximale resolutie van 320 x 240 pixels hebben.

dit is waar neem ik aan:)
Hoe doen jullie dit overzetten dan. Hoe convert je het? Is het moeilijk ofzo? Ik heb gewoon een windows PC. :*

Er zijn programmatjes die dvd's of filmpje om kunnen zetten naar iPod formaat, ik zal vanavond nog wel een link geven van zo'n programma :)

Via Quicktime pro kan het.
Zelf ben ik ook nog opzoek na een GOED progamma die volledige films kan overzetten.

En over dat sokje, ik kreeg er een hoesje bij (van apple zelf). En die voldoet ook prima..

Daniël. said:
Geld te veel?

Voor beetje apple pc ben je al gauw 1000 euro lichter (excl. beeldscherm).
Tenzij je geen grote eisen stelt.

Een Apple is geen PC. Het is aan Macintosh. Dat is toch een redelijk essentieel verschil. :o

Wel veel apple fanboys hier. :P

Elke keer als ik die topic voorbij zie komen, denk ik Apple Talk, wie de NEUK gebruikt er in deze eeuw nog AT :D

Oldskool 8)

apple_logo_(640x480).jpg

apple_lisa_b.gif

Status
Not open for further replies.
Back