This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk

Status
Not open for further replies.
ff vraagje, ik heb nog een ipod liggen 6gb mini, volgens mij niet eerste gen maar 2e.

nu lees ik overal over problemen met updaten van itunes naar 7.0, het schijnt dat deze update storing geeft op je ipod, waardoor je je ipod weg ken gooien, iemand die hier wat meer vanaf weet?
of een ander programma, itunes draait hier ook behoorlijk klote, loopt steeds vast.

Das gewoon normaal hoor, als je video kijkt, kan je 2 tot 2,5 uur kijken, muziek 12 uur ofzo, langer heb ik nog niet voor mekaar gekregen (heb hem nu bijna een jaar)
Met video kan ik het nog begrijpen, maar met muziek te luisteren vind ik het toch zwaar klote

Hier kun je kijken ..
En dat je je iPod om een update kan weg gooien, lijkt me sterk.

tis nogal veel besproken op diverse sites, je computer herkend de ipod danniet meer en op de ipod zelf kreeg je een 1430 error. waardoor je ipod compleet onbruikbaar wordt.

dit hebben veel mensen gehad na update naar itunes 7.0++

waar draai jij op?

Ik heb het zelf iig nog niet mee gemaakt, al heeft èèn 1e gen nu wel batterij problemen. Maar die is opgestuurd om gemaakt te worden.

Ik heb windows met iTunes 7

had tijdje geleden een nano 1gb en ben er heel blij mee
vond het eerst te duur voor een mp3 speler
maar is echt geweldig apparaatje

kga macbook kopen voor school maar misschien wacht ik nog even op een nieuwe uitgave

Ipod Versus Zune

ik weet dat dit apple talk is maar aangezien jullie dus ook verstand hebben van apple en dus veel over ipods weten misschien weten jullie ook iets over de Zune?
wil dus eigenlijk een nieuwe ipod gaan scoren maar ja de Zune ziet er ook vet uit, maar het duurt nog wel even voordat ie uitkomt.
ik wil graag weten in welke opzichten de ipod de zune verslaat. of juist andersom.
heb er al wat over gehoord maar of ik het moet geloven..
ik citeer een medewerker van apple center.
"Zune draait niet op vista" -.-
Lijkt me klinkklare onzin en ik draai al op vista...
En op internet valt er niet echt een vergelijking te vinden.

dus...

Microsoft Zune Ipod Killer?

Met andere woorden je wilt dat we in onze glazen bol kijken?

@Daniel. 2GHz

lol haha
of zijn jullie zo diehard apple fans dat jullie zeggen F**K Zune!
ik vroeg me gewoon af of iemand iets hier over wist en waarom hij of bij zijn ipod blijft of overweegt om een zune te scoren.
ik ben niet zo 'pro' op dit gebied vandaar..

als je het in de winkel vraagt krijg je alleen maar propaganda om hun product te scoren en daar heb ik dus ook niks aan =/

Last edited:
http://gear.ign.com/articles/746/746470p1.html

Conclusion
As we said at the onset of this rather exhaustive review, the Zune has both strengths and weaknesses. While the overall tone reads negative, we must admit we like the hardware. Quite a lot actually. We like holding the Zune, we like the user interface, we like watching videos on it. We like the potential of the WiFi. We like the fact that it's not an iPod. There's also plenty that we don't like, but most of our greatest complaints don't directly affect our experience of walking down the street using the Zune (especially since the majority of our music isn't DRM'ed and we encoded all our favorite videos to the Zune easily.) In the time that the Zune has been in the IGN offices a fair number of editors have made the decision to make the switch. Until Apple blows the Zune out of the water with the long rumored touch-screen iPod, the Zune is one of our favorite mp3 players on the market.

Ik wil eigenlijk ook de nieuwe Nana maar heb nu een mini die gewoon nog goed is dus vind het eigelijk een beetje onzin.

maar die nieuwe nano's zijn wel vet vooral de 8 GB versie

Status
Not open for further replies.