This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk

Status
Not open for further replies.

De prijzen van Apple zullen in verhouding waarschijnlijk altijd hetzelfde blijven. Dat is gewoon de marketing van Apple. Bose doet dat exact zo. Nu met de nieuwe MacBook gaan ze naar mijn idee de notebook markt veroveren, net als de iPod de mp3 markt verovert heeft. Eigenlijk is dat jammer, het exclusieve gaat er zo wel erg vanaf.

Over dat filmpje, er gaan geruchten dat het een mockup is. Dat wil zeggen dat het fake is.

ok jongens hier een vraag van mij kant, hoop dat iemand em kan beantwoorden, daniel vast wel

ik wil een nieuwe laptop, ben erg fan van apple, dus moet ik een apple laptop hebben, ik gebruik em voornaamlijk voor school, geen spellen etc. mijn budget is rond de 2000 euro, iemand die mij verder kan helpen (weet niet eens wat die laptoppies van apple kunnen)

Volgens mij was Xander ook een van plan te kopen, check eens paar reacties boven je. Misschien dat iets?

Waar dacht je zelf aan (apple.nl).

heb je die sensor ook bij de macbook? of alleen bij de macbook pro... ik kan niet echt duidelijke verschillen vinden tussen de macbook en de macbook pro.

dieselmaniac said:
die motionsensor ofzo, dat ie van 2 beeldschermen wisselt, wat houd dat precies in dan?
Motion sensor is een sensortje in je laptop die als je laptop valt je harddisk uitschakelt zodat er geen data verloren gaat

haha kzou het zelf niet eens weten, wat zijn de duidelijke verschillen tussen deze 2 laptops?, tis voor school gebruik, internet etc,photoshop vink ook wel leuk (spellen dus niet)

Dan is die Macbook wel ok hoor. Ik ken iemand die gewoon videobewerkt (zwaar) op een Ibook 12" met 512mb geheugen. Trekt dat ding allemaal prima. Photoshop en dat soort programma's zijn al helemaal geen probleem.

Zou gewoon dat geld wat je bespaard tegenover een PRO mooi in je zak steken of besteden aan een los scherm erbij.

True, zou ik ook doen

13-inch MacBook (wit)
2,0-GHz Intel Core Duo
SuperDrive (DVD±RW/CD-RW)
1 GB 667 DDR2 - 2x512 MB SO-DIMMs
Apple mini-DVI-naar-DVI-adapter
Serial ATA-schijf van 60 GB

En een Apple Cinema Display (20-inch flat-panel)
dan kom je op:
Eur 2.237,02
Misschien kunnen ze daar nog een leuk prijsje van maken
(iig 6% studentenkorting)
en heb jij een :~ systeem

Oplader voor mn gf dr nano gekocht.. zag er netjes uit... gewoon europees stekkertje (wat r bij zit) dr inschuiven.. en dat usb kabeltje erin en hij laadt! kan ze op vakantie zonder mijn laptop

dieselmaniac said:
haha kzou het zelf niet eens weten, wat zijn de duidelijke verschillen tussen deze 2 laptops?, tis voor school gebruik, internet etc,photoshop vink ook wel leuk (spellen dus niet)

Het grootste verschil tussen de MacBook en MacBook pro is de videokaart. De MacBook maakt gebruik van een geintegreerde shared Intel GMA videokaart die _behoorlijk_ minder presteert dan de non shared Radeon in de Pro. Dit punt is de bottleneck voor grafische applicaties. Zwaar renderwerk zal lastig worden.

Wel vet een apart apple topic
We hebben hier in huis 3 generaties Imacs staan en een PowerbookG4. Voor de rest zijn er vanaf het moment dat ze op de markt waren er 4 Ipod video's gekomen met 30gb
Imac's zijn dmv een "airport" allemaal verbonden @ internet.
Wat ook wel vet is dat we een kabeltje hebben en een mooie aux aansluiting in de auto waardoor ik altijd lekker in de auto via de speakers naar mn ipod kan luisteren

Ik weet niet of het ook bij jullie is..maar bij de nieuwste Imac zit d8 ik standaard een draadloos toetsenbord en muis. Iig, bij mij gaat de batterij van de muis altijd fukking snel leeg:| meer mensen last van?

cinema display, kan je die ook gebruiken voor me game computer? dus dat je kan switchen...

ok wat is het verschil tussen die en deze dan:
Medion AG
MD 30004 20,1” TFT breedbeeld monitor
20,1” TFT breedbeeld monitor met twee geïntegreerde luidsprekers, zichtbare beeldschermdiagonaal 50,8 cm, reactietijd 8 ms

edit: deze is namelijk maar 399 euro ook een 20 inch

Dat er geen appeltje op staat

Eur 819,00
20 inch (reëel weergavegebied)
Resolutie van 1680 x 1050
16,7 miljoen kleuren
DVI-beeldschermconnector
USB 2.0-hub met 2 poorten
Twee FireWire 400-poorten

Zitten alleen geen boxen ingebouwd volgens mij..
Wel voorbereiding voor randapparatuur
Verder ziet het Apple Cinema Display er iets gelikter uit, en heeft
een hele grote beeld/kijkhoek geloof ik..

[IR]http://images.apple.com/displays/gallery/images/threequarter20050427.jpg[/IR]

Status
Not open for further replies.