Anti-Kater Pil

Volgens mij ook een beetje onzin.....
Staat niet voor niets op het doosje "Veel water bij drinken". In feite heb je dus geen kater omdat je even veel water als drank naar binnen werkt:rolleyes:.

Maarre, Casper, laat jij maar even weten of het werkt:)
 
Originally posted by DNA-Menno
Omg, kijken jullie geen nieuws ofzo, dit is allemaal uitvoerig besproken.
1. De pil is uit Amerika overgekomen en was daar een enorm succes, nu hier nog.
2. Om de 3 drankjes 1 pil schijn voldoende te zijn.
3. De pil is door de kgb gebruikt om in de oorlog de tegenpartij onder de tafel te kunnen zuipen en zo belangrijke info te kunnen winnen.

Ik weet niet welk nieuws jij kijkt? Zeker dat van een 3e-rangs commerciële-zender. Dat was vast niet op het NOS-journaal.
Hier staat dat verhaal van Radio 1 overigens.
En dat verhaal van die prof. zegt me meer dan een marketingpraatje.
Die werking is bovendien ook niet bepaald revolutionair te noemen...
 
als ik maar lang genoeg uitslaap heb ik ook nergens last van... heel soms als ik 's ochtens uur of 9 moet pissen begint me hoofd wel te bonken 8P
maar tegen die tijd dat ik 2/3 uur wakker word heb ik nergens meer last van behalve een droge bek:p
 
Originally posted by DNA-Menno
Omg, kijken jullie geen nieuws ofzo, dit is allemaal uitvoerig besproken.
1. De pil is uit Amerika overgekomen en was daar een enorm succes, nu hier nog.
2. Om de 3 drankjes 1 pil schijn voldoende te zijn.
3. De pil is door de kgb gebruikt om in de oorlog de tegenpartij onder de tafel te kunnen zuipen en zo belangrijke info te kunnen winnen.

Dan zou je ook kunnen weten dat het gigantische onzin is....

:p
 
Originally posted by Ties
Giel Beelen heeft het tijdens een radioprogramma geprobeerd. Die gast drinkt bijna nooit, maar is 1 avond dik aan de zuip gegaan in de studio na zo'n pil gehad te hebben... Hij voelde zich naar eigen zeggen niet totaal lazerus, maar de volgende dag had ie wel dikke kater.... Pil is dikke onzin

Je moet ook om de 3 glazen 1 pil slikken 8P
 
Zie je het al voor je dat als je gefouilleerd wordt en ze vragen wat al die capsules zijn, dat je zegt: dat zijn m'n anti-kater-units.
:#
Als ik uitsmijter was geweest had ik ze iig ingevorderd :).
 
Originally posted by Casper
Mja, ik neem er wel 4 mee vanavond, om de 5 bier 1 en als ik thuis ben 1. Als ze echt werken merk je wel verschil.
Ik ben geen grote drinker en niet nooit echt veel,maar na 5 bier heb ik geen kater hor..
 
Pillen is helemaal gaar, ben je twee dagen erna nogsteeds helemaal gaar(althans heb ik gehoord :p)

Je kan beter wat `waspoeder ` door je neus halen, dat helpt wel
Heb ik gehoord....:p
 
Originally posted by KOBUS
Pillen is helemaal gaar, ben je twee dagen erna nogsteeds helemaal gaar(althans heb ik gehoord :p)

Je kan beter wat `waspoeder ` door je neus halen, dat helpt wel
Heb ik gehoord....:p

Ja , we gaan allemaal aan de sos

Rommel :|
 
Laten we nou geen mensen op slechte ideeen brengen, Gijs :rolleyes:

Ontopic; ik geloof er werkelijk geen zak van dat het helpt... Je kan je bijna niet ongestraft flink zuipen... Als ik de laatste jaren echt te veel zuip, voel ik me maandagmiddag pas weer een beetje in orde... Ik let dus tegenwoordig wel op wat ik doe 8P
 
Originally posted by |Roy|
Ik weet niet welk nieuws jij kijkt? Zeker dat van een 3e-rangs commerciële-zender. Dat was vast niet op het NOS-journaal.
Hier staat dat verhaal van Radio 1 overigens.
En dat verhaal van die prof. zegt me meer dan een marketingpraatje.
Die werking is bovendien ook niet bepaald revolutionair te noemen...

Komt letterlijk van RTL nieuws...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Laten we nou geen mensen op slechte ideeen brengen, Gijs :rolleyes:

Ontopic; ik geloof er werkelijk geen zak van dat het helpt... Je kan je bijna niet ongestraft flink zuipen... Als ik de laatste jaren echt te veel zuip, voel ik me maandagmiddag pas weer een beetje in orde... Ik let dus tegenwoordig wel op wat ik doe 8P

Das het ouderdomsproces Bart :)

En ik ga dus echt niet om de 3 of 5 pils zo`n pil slikken, veel te veel werk|(
Alsof ik dat op gegeven moment nog kan tellen :?
 
Tja, maar als het niet tegen dronken worden werkt heb je er ook weinig aan als geheim agent :p
Als je helemaal zat bent kun je niet echt meer goed geheimen van de tegenstander ontfutselen (en ook nog onthouden) ;) :!
 
Back
Top