Anti Jim Fan Club

Status
Not open for further replies.
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie er zelf wilden staan!!! 8P 8P :p
(ok wordt laat ik ga slapen, groet)
 
Staat zo iemand in me msn lijst: daar staat echt bij:

(K)(Y)JIM JE WAS WEER(Y)!(K)

haha dat geloof je toch zelf niet :p
 
Ja jonges heel die show is kut, maja iemand als Jim verkoopt nou eenmaal heel goed, ook al kan hij niet zingen.
Jamai is gewoon een overdreven hysterische lul die er nie uitziet maja gewoon een entertainer.
RTL4 vult nou elke week zijn zakken door al die sms-jes en belletjes voor Jim...
 
Idols sucked gewoon egt, het slaat egt nergens op, vooral met al die posters die je bij winkels kan halen |( , ik bedoel die gratis posters die je kan halen bij winkels...slaat egt nergens op!
 
Originally posted by goot
dat hele idols ken me geen fuck boeien
t zijn beide gaylords en ik snap die hele hype niet.
vindt dat big brother en die mensen in zo een bus ook allemaal onzin.
gewoon nutteloze populariteits programma`s.
maar dat is mijn mening ik hoef niet te zien hoe iemand zingt of gek staat te doen.
als zulke mensen kunnen zingen laat ze dan effe normaal auditie doen ofzo

Niks aan toe te voegen :)
 
Beetje zielig om een anti-Jim site te maken, dat hij niet kan zingen en toch doorgaat naar de finale is gewoon knap, ik doe het hem niet na in ieder geval ;)
 
Ik heb de meeste afleveringen wel gezien, en ik vind de makers van deze site gewoon een beetje zielig.. maar das mijn mening...
duidelijk gewoon dat ze dat mannetje haten omdat hun vriendinnen hem leuk vinden.
 
Ik denk dat alles hiermee wel gezegd is...

En ja ik ken meisjes van 20 die fan zijn van Jim en gaan gillen als ie op tv is :'(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top