angel eyes aprilia sr

barznl

Well-Known Member
heeey,
weet iemand hoe de bedrading werkt van de chrome-angel eyes van een aprilia sr?
want ik wil ze heel graag maar wil ze niet kopen als het niet lukt om ze aan te sluiten. ik heb ook gehoord dat er een soort transformer tussen moet ofzo weet iemand of deze met de lampen mee geleverd worden?
en de laatste vraag: op mijn scooter zit maar 1 licht functie namelijk aan of uit terwijl je met de angel eyes 3 functie's moet hebben : de ringen, de lampen , en allebei tegelijk

Advertisement - register to remove this

Het is vrij simpel. Er zitten 2 houders in voor de halogeen lampjes, hier zitten elk 2 draden aan, de min en de plus. De draden zijn beiden wit dus het is even uitzoeken welke je moet hebben.
Dan zit er nog een klein transformatortje (zwart doosje) waar de stroom voor de neon word getransformeerd naar een hoger voltage, deze zitten al aangesloten aan de lamp en hoef je niks voor te doen.

Op de normale lampunit heb je een connectortje zitten, een min en een plus (blauw en wit geloof ik)

De 2 witten van de lampunit (de +pool) moeten op de blauwe van de connector (gewoon de connector eraf halen en verbinden en misschien even solderen.

De andere 2 witten moeten op de witte van de connector.

De ringen en lampen branden dan allebei, zo heb ik het ook. Het mag officieel volgens mij, de blauwe verlichting, maar ik heb er nog geen problemen mee.
Ook gaat de blauwe verlichting snel kapot, dus in principe heb je daar geen problemen mee :)

Back